Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Volledig mee eens.

    Overigens ook hier een Hilton Gold status te vergeven. Reacties via PM, voorwaarden gelijk aan Bijzondertickets.
     
    arjen05, Grouchy, Daan3 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Hier ook een Hilton Gold status te vergeven. Voorwaarden: zie post Bijzonderetickets.
    Momenteel 8 gasten in de Hilton waar ik verblijf, denk dat ze voorlopig blij zijn met elke gast (KLC vlucht had 22 pax, zelfde verhaal daarzo)
     
  3. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Als je op dit moment al Gold hebt vanwege status match (met kwalificatie binnen 90 dagen), heeft het dan nog zin om via een van jullie Gold status te krijgen? Want die verplichte 10 nachten kwalificatie ga ik helaas nooit halen voor 5 maart 2021 vrees ik :-(

    Ik heb helaas nu niets concreets in de aanbieding als tegenprestatie, maar probeer hier ondanks mijn recente lidmaatschap wel zo actief mogelijk mijn specifieke kennis te delen. Hopelijk is dat voor nu even voldoende :)
     
  4. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Mijn Hilton Gold status is naar @lloydje33 gegaan. Veel plezier er mee!
     
    Amsterdam, Daan3, Thijsk en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Amsterdam, Daan3, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Ik solliciteer ook naar een Hilton Gold status. Helaas nog niks terug te geven.
    Alhoewel, een Merry Christmas and a Happy New Year's wens , telt dat ook ?
    Ik deel graag wat zodra ik daartoe in de gelegenheid ben.
    Ben benieuwd...Gr Jos
     
  7. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Vreemd, ik heb geen e-mail gehad van Hilton hierover.
     
  8. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Had een soortgelijk issue, opgelost door een email te sturen naar [email protected] met daarin:
    Je naam en je HH nummer plus de naam en HH nummer van degene die je status wilt giften. Dan duurt het een dag of 5 en dan heeft de andere persoon de status.
     
  9. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Met dank ;)
     
  10. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Helaas geen reactie, niet eens prettige feestdagen terug.....
    Terug in mijn hoek dan maar...
     
  11. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Het is hier natuurlijk niet een algemeen Prettige feestdagen chat topic. Desalniettemin wens ik je die uiteraard wel. Niet iedereen heeft zomaar een Hilton Gold te vergeven, en je kan best wat creatiever zijn in wat je de andere partij kan bieden. Zo heb ik met een lid de Hilton Gold status geruild voor een aanmelding via een van zijn referral links.
     
    Thijsk en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  12. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Als ik die referral zou hebben dan zou ik die uiteraard aanbieden. Maar helaas nog niets in de aanbieding.
     
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Zou het allemaal niet te letterlijk nemen. Er zijn forumleden die van alles vragen maar bij een antwoord kan er amper (of nooit) een bedankje of "like" vanaf. Zijn van die essentiële dingen waarmee je waardering laat blijken aan iemand die de moeite wil nemen om je van informatie wil voorzien. Ook zelf informatie delen en niet alleen vragen is ook zoiets.

    En ook de tegenprestatie zou ik niet te letterlijk nemen: het is heus niet altijd voor wat, hoort wat. Maar ook daarvoor geldt weer: soms hoor je van iemand nooit wat, maar zodra je een status kunt weggeven reageren ze gelijk. Genoeg forumleden die ik de status graag zou weggeven omdat ik weet dat ze altijd een ander willen helpen.

    Geen idee of je iemand al een PM hebt gestuurd met de vraag om Hilton Gold status, maar ik zie dat de meesten deze inmiddels hebben weggegeven.

    Voor ik het vergeet: heel prettige feestdagen en hopelijk wordt 2021 een mooi reisjaar voor ons allen.
     
    Javadest, lloydje33, Amsterdam en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Jos, niet om het een of het ander, maar de instructie was erg duidelijk:"stuur een PM". Dat is dus niet "zet een bericht in dit topic" ;).

    Diegenen die de status te vergeven hebben, zijn niet uit op persoonlijk gewin, maar willen de status wel geven aan mensen die iets bij te dragen hebben op dit forum (dus niet 3 posts, waarvan 1 post in het voorsteltopic en 2 posts met vragen om je enquete in te vullen/complete uitleg over mileage runs te verzorgen (terwijl er x topics zijn waar de informatie makkelijk te vinden is)/etcetc, kortom, geen lurkers).

    Zie het als een vereniging, je hebt actieve en minder actieve leden, maar als er een lid is dat al 4 jaar er is, nog nooit wat gezegd of gedaan heeft maar nu ineens vooraan staat op het moment dat er wat te vergeven valt ( bijv. we de gluhwein aan het uitdelen zijn), dan voelt dat ook wat raar.

    Kortom: post een errorfare, klaag over het gebrek aan service bij een vliegtuigmaatschappij, post een hotelreview, wijs IF op de spelfouten en andere vergissingen op de frontpage, etcetc. Draag bij aan het forum. Zo te zien doe je dat al (actief sinds 2020, 59 posts), dus stuur een PM en klaar.
     
  15. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Dank voor je bericht. Inderdaad geen PM gestuurd, had ik inderdaad kunnen doen.
    Ik reken mijzelf niet onder de mensen die geen bedankje of like sturen by the way.
    Die status was leuk geweest maar nu heb ik toch een prettige feestdagen in de tas :)/ Waarvoor dank !
    Er zijn natuurlijk veel belangrijkere zaken dan die status, denkend aan Covid 19.
    Ik hoop ook echt dat we allemaal weer meer en veilig kunnen reizen inderdaad in 2021. Ik vind die webinars en zoommeetingen wel aardig, maar ga toch liever persoonlijk naar onze distributeurs. (Wij verkopen medische fysiotherapeutische apparatuur in de meeste landen van de globe)
    Zoals ik al veel schreef aan onze klanten: "Stay safe and Healthy ! "
     
    Javadest, Bijzonderetickets en Thijsk vinden dit leuk.
  16. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Uhhhh, ik moet ff uitzoeken hoe dat werkt zo'n PM, wel posts gedaan inderdaad maar dat nog nooit..maar goed zo belangrijk is het natuurlijk niet allemaal. Zie ook mijn reactie aan "bijzondere tickets "
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  17. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    EvdP, Fripsmaster, Ready2Board en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Ik zag vandaag tot mijn verbazing in de Hilton app dat er een DoubleTree op de planning staat in Sittard. Heeft iemand al concrete plannen daar eens een keer te gaan kijken als het open is?
     
  19. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Dat viel mij ook al op! Hetzelfde geldt voor een MGallery hotel (Weliswaar Accor, maar ook opvallend). Deze opent binnenkort.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  20. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    Het is de planning dat het in juli opengaat. Ben benieuwd.
     

Deel Deze Pagina