Hilton Garden Inn Venice (Mestre)

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Basjep, 9 nov 2014.

  1. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Afgelopen zaterdag was het tijd voor mijn segment run ZWE-VCE. Op station Antwerpen kon ik mijn ticket voor de Thalys naar Schiphol afhalen. Dit was vlug gedaan en voor ik het wist zat ik in een overvolle Thalys weer terug naar Nederland. Op Schiphol aangekomen ben ik naar een van de self check-in zuilen gegaan en tot mijn grote verrassing kon ik daar gewoon mijn boarding cards voor AMS-FCO en FCO-VCE printen. Ik was nog speciaal achter de conducteur van de Thalys aan gegaan voor een stempel maar dat bleek uiteindelijk helemaal niet nodig te zijn. Daarnaast werd mij een check-in upgrade aangeboden voor een achterlijke €220,-. Geen gebruik van gemaakt uiteraard. Ik was erg vroeg maar ben direct naar de KLM Crown Lounge gegaan om even wat te drinken.
    [​IMG]

    Vlucht was prima en had gelukkig maar een korte stop op FCO.

    Een paar dagen voor mijn vlucht had ik het hotel al gemaild dat ik van de shuttle service gebruik wilde maken. Dit kost €14,- per persoon per rit. Ik vond het nog vrij prijzig maar openbaar vervoer was geen optie omdat ik erg laat aan kwam en ook vrij vroeg weer op het vliegveld moest zijn.
    Op VCE aangekomen was er alleen geen spoor van de shuttle te bekennen. Hotel gebeld en die vertelden dat hij onderweg was. Na 30 minuten wachten zag ik dan eindelijk iemand de arrivals hal binnen lopen met een bordje met mijn naam erop. Hotel zelf was nog geen 10 minuten rijden en de chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam.

    De eerste indruk van het hotel was goed. De entree is modern ingericht en er was direct iemand beschikbaar om mij in te checken. Ik werd door een vriendelijke dame geholpen en de checkin was vrij snel afgehandeld. Ook vroeg ze of ik gewekt wilde worden en zo ja hoe laat. Mijn vlucht zou gaan om 07:50 en had dus de shuttle gereserveerd voor 6:45. Ik vroeg dus of ze mij om 06:00 wou wekken.

    Ik nam de lift naar de 4e verdieping en daar had ik kamer 402. Kamer zag er leuk en modern uit en er stond een complementary flesje water voor me klaar. Uitzicht was niet bijzonder want het was al donker.
    Paar foto's van de kamer:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Douchen moest in de badkuip. Ben ik geen fan van maar toch was deze douche echt lekker. Alles was overigens brandschoon.
    Daarna meteen het bed ingedoken want ik moest er weer vroeg uit.

    De volgende ochtend begon het feest. Om 06:45 ging de telefoon. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn wake-up call zou zijn. Maar tot mijn grote verbazing kreeg ik een chagrijnige man aan de telefoon die vroeg of ik nog naar beneden kwam want het busje stond klaar. Ik dus met mach 6 mijn spullen bij elkaar gezocht en checkte rond 7 uur uit. Er bleek een foutje te zijn gemaakt want mijn wake-up call stond voor 7 uur op de planning. De manager bood zijn excuses aan en kreeg de rit naar het vliegveld gratis. Prima oplossing dus. De chauffeur trapte het gas goed in en daarom waren we in no time op het vliegveld. Hier meteen mijn boarding card geprint en door de security heen gegaan. Het was erg rustig dus ik was snel bij de gate waar ik direct kon boarden.

    De terug vluchten liepen redelijk voorspoedig alleen op de KLM vlucht van FCO naar AMS had ik een goede 20 minuten vertraging. Op Schiphol aangekomen mijn ticket voor AMS-ZWE bij de NS afgehaald en toen de trein naar het midden van het land genomen.

    Conclusie:
    Leuk maar ook vermoeiend weekend gehad. Service waren zowel in het vliegtuig als in het hotel goed. Wel hoop ik in de toekomst voor mijn segmenten/punten het iets verder van huis te kunnen zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
    tgrhuis12, FlyingDutchman87, SVDH en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Leuk trip report! Wat heb je eigenlijk voor de kamer betaald?
     
    Basjep vindt dit leuk.
  3. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Bedankt! Ik heb €82,- betaald
     
  4. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    dus de trip van NL naar Antwerpen was helemaal niet nodig?
     
  5. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Ams-ZWE is niet nodig. Heb de Miles net binnen
     

Deel Deze Pagina