Hertz (Gold Plus, Five Star, President's Circle)

Discussie in 'Overige programma's' gestart door kevin990, 6 aug 2014.

1. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    248
    5 star is volgens mij het instapniveau dat iedereen krijgt die zich aanmeldt.

Ik krijg bijna altijd een mooie upgrade met PC, een ander voordeel is dat je auto iets later kan inleveren zonder dat je voor een extra dag moet betalen. Ik weet alleen niet meer om hoeveel uur dat gaat.

2. Maarten_22

Maarten_22 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    209
    Trofeepunten:
    268
    Dat doe je met de Amerikaanse Amex Platinum CDP, 211762. Dan krijg je een "grace period" van 4 uur extra. Je kan dus 28 uur boeken voor de prijs van 1 dag(of 52 voor 2 dagen etc) Weet niet zeker of het in elk land werkt.

westi vindt dit leuk.
  3. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    299
    Trofeepunten:
    63
    Zo moeilijk hoeft het niet zijn om jezelf met status match in ieder geval wat naar boven te werken. Toen ik nog enkel een gold card had via een paar Amerikaanse bedrijven een heel treintje aan status matches opgezet, er zijn ook gewoon sites voor die het je voorrekenen.

4. Brangeri

Leuk Bevonden:
    299
    Trofeepunten:
    63
    Met de afgelopen Amex FB Plat aanbieding de kaart ook maar weer eens genomen, maar wat een ouderwets gekloot om de boel weer aan elkaar te breien. Normaal zou ik er niet al te veel moeite in steken maar ik heb einde van het jaar 3 huren waar Hertz op het moment de beste kaarten heeft (upgrade, 15% korting, gratis kinderzitjes) en voor de rest vrijwel hetzelfde geprijsd is.

5. Brangeri

Leuk Bevonden:
    299
    Trofeepunten:
    63
    Zoveel gedoe met niet werkende links enzo dat ik maar een status match vanaf Avis heb aangevraagd, dat is minder werk :confused:

westi vindt dit leuk.
  6. Mark_85

Mark_85 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    327
    Trofeepunten:
    63
    Hier ook behoorlijk problemen gehad om Amex te koppelen met Hertz. Eindelijk gelukt met de FB Platinum kaart maar die wordt in mijn profiel bij Hertz weergegeven als Silver kaart. Iemand anders zoiets meegemaakt?

7. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    863
    Trofeepunten:
    143
    Ja, ie moet je CDP 808437 toevoegen. Bij mij springt ie dan nog steeds terug naar FB Silver. Zie ik ook nu weer. Ik heb nu 1 CDP toegevoegd. Kijken of dat werkt. Site blijft een drama.

8. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    123
    Let er ook op dat bij sommige kaarten of CDP codes (ik heb bijv. de Ulti Flying Blue CDP code), dan worden er geen Hertz punten gegeven maar alleen FB Miles.

Ik heb tot nu toe altijd Hertz punten gespaard en geen FB op Hertz huren. Mijn idee is dat de Hertz punten meer waarde opleveren (week gratis autohuur) VS de FB miles die beperkt gespaard worden. Mee eens?

9. Brangeri

Leuk Bevonden:
    299
    Trofeepunten:
    63
    Lol ze hebben mijn status match binnen een paar uur geaccepteerd en zelfs een niveau hoger dan eigenlijk zou moeten :DBoem gelijk PC in.

10. Brangeri

Leuk Bevonden:
    299
    Trofeepunten:
    63
    Maar Hertz zou Hertz niet zijn als je alsnog problemen krijgt met het boeken. Voor een familie uitje wil ik 2 auto's huren en de site krijgt een rolberoerte als je probeert de tweede te huren.

11. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    123
    Ook hier een probleem met boeken. Probeer al weken een reservering te maken van do-ma als Hertz Platinum. In Zweden werkt dat niet – dan krijg je géén auto's te zien. Met Platinum krijg je namelijk al het weekend-tarief vanaf donderdag, maar die prijscategorie lijkt daar niet te zijn ingeladen. Dus ipv een andere prijs... staat er nu dat er geen auto's beschikbaar zijn. Maar niet-ingelogd is alles nog te kiezen. Hertz en IT... :oops:

12. Brangeri

Leuk Bevonden:
    299
    Trofeepunten:
    63
    Een dagje later is het wel gelukt. Wellicht dat het systeem de boeking weigerde omdat ik binnen een kwartier 4x een auto wilde huren.

Heeft er iemand trouwens meer ervaring met PC in Zuid-Afrika? Na even sparren met chatgpt zouden het nogal franchises zijn waar sommige voordelen niet zouden gelden. We hebben een kinderzitje nodig, normaal nemen we onze eigen reisstoel mee maar als we een gratis kinderzitje mee kunnen krijgen zou dat wel gesjouw schelen de hele trip.

13. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    863
    Trofeepunten:
    143
    Voor het eerst als President Circle (of gewoon President, dat mag ook :D) een auto gehuurd bij Hertz. Een BMX X3 gehuurd, ik kreeg gratis upgrade naar X5 xDrive30D M. Had mijn zinnen gezet op de Volvo XC 90, maar dit was zeker geen verkeerde bak! :cool:

Ruut vindt dit leuk.
  14. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    697
    Trofeepunten:
    123
    Weet iemand of Hertz Platinum vervalt als je geen KLM Ulti meer bent?

15. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    123
    Ik hoefde dit jaar niks te doen richting Hertz nu m'n Ultimate met een jaar verlengd werd. IT-wise zal daar vast geen koppeling tussen zijn toch? (Hertz en KLM kennende... :D).

16. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    697
    Trofeepunten:
    123
    Ik zie zelf ook de meerwaarde van hertz punten. Recent tijdens thanksgiving week een auto gehuurd voor 3800 punten (1 week) ipv $1300 te betalen. Ik zie wel dat per locatie 1 week gratis auto huur anders is.

Menno vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina