Hertz (Gold Plus, Five Star, President's Circle)

Discussie in 'Overige programma's' gestart door kevin990, 6 aug 2014.

1. SteeFB

SteeFB Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Wij willen vanaf 27 juni drie weken een auto huren in Seattle. De prijzen lijken overal meer dan verdubbeld t.o.v. twee jaar geleden. Ook via Hertz HLE kost het rond de $1500 voor 3 weken. Zijn er nog meer tips anders dan degene die hier al gepost zijn? We hebben de AmEx Platinum Card.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2022
  2. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
    National. Zorgen dat je executive elite status krijgt (via amex-hertz5 star-status match). Auto reserveren als medium en vrije keus.

JustinCase, FlyingFonz en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  3. SteeFB

SteeFB Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Nog bedankt! Uiteindelijk was National een stuk duurder dan Hertz (met de 20% generic discount code|), dus via Hilton Gold -> National Executive Elite -> Hertz PC via Hertz gehuurd.

HarmDommisse vindt dit leuk.
  4. Escape

Escape Newbie

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb begrepen dat je met "FB Platinum" bij Hertz het "President’s Circle" niveau krijgt door contact op te nemen met hun klanten service, heeft iemand hier ervaring mee?

5. mchlrv

mchlrv Newbie

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    18
    Dat is inderdaad hoe het mij gelukt is. Het heeft ooit op hun site gestaan (kan de link nu even niet zo snel meer vinden). Daar heb ik vervolgens naar gerefereerd en sindsdien heb ik het niveau "President's Circle".

6. Escape

Escape Newbie

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Met een Google search ben ik aan de volgende link gekomen (hertz.com/flyingblueplatinum), die blijkt nog actief te zijn, iemand hier misschien ervaring mee?

7. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    737
    Trofeepunten:
    123
    Een paar pagina's terug in deze discussie is dit ook al besproken. Om dubbele info te voorkomen s.v.p. even teruglezen.

Ready2Board, Godenzoon14 en Escape vinden dit leuk.
  8. Escape

Escape Newbie

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Ben van plan om een auto in St.Maarten bij Hertz te huren maar het is me niet duidelijk als de reservering (hertz.nl) flexibel is en ik het kan annuleren. Ik kan de helpdesk bellen, maar zou het graag zwart op wit willen bij het maken van de reservering. Heeft iemand hier ervaring mee?

9. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    588
    Trofeepunten:
    348
    Bij het boeken staat altijd of een tarief annuleerbaar is of niet. Vaak zijn er ook verschillende tarieven. Antwoord geven op de vraag is derhalve lastig..

jphorn vindt dit leuk.
  10. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.576
    Trofeepunten:
    403
    @Escape tot voor kort stond groot op de websites van Hertz dat alle reserveringen gratis te annuleren waren. Dat is nu weg, dus zoals @Ready2Board zegt: check je tarief.

In het algemeen is het zo dat tarieven waarbij je betaalt bij het ophalen van de auto gratis te annuleren zijn. Prepaid tarieven hebben restricties. In coronatijd was dat gratis annuleren tot 48u voor ophalen, nu niet meer kennelijk.

jphorn en Escape vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina