Help nog 3 vluchten te gaan.

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Rvdm79, 30 nov 2017.

  1. Rvdm79

    Rvdm79 Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wie kan mij helpen, na nog twee trips in december heb ik nog 3 vluchten tekort om mijn flying blue goldstatus te behouden.
    hebben jullie een idee hoe ik deze op 1 dag en voor een redelijk bedrag nog kan halen.

    Alvast bedankt.
     
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Hoi,

    Wat heb je er voor over? Een snelle zoektocht levert verschillende mogelijkheden op rond de 140. Bijv. een trips naar Geneve met 1 overstap op CDG op een Zondag.

    Bedankt je wel dat ticket prijzen na half Dec erg in prijs omhoog gaan en je meestal de beste tarieven min 7 dagen van te voren boekt. Dus nu is de tijd om dat de doen ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    jongesander vindt dit leuk.
  3. Rvdm79

    Rvdm79 Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Super bedankt, ik vind 200 echt wel de max. liefst eronder. ik was eigenlijk van plan de 18e te gaan, niet heel handig dus.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2017
  4. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Ik doe dit weekend op zaterdag AMS-CDG-LYS en zondag LYS-CDG-AMS voor onder de €200. Had nl nog 6 vluchten nodig voor mijn gold status.
    Even zoeken met Google Flights ben je er zo.
     
  5. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Zit even te zoeken maar je komt op minimaal €300 uit als je per se de 18e dec. wilt.
     
  6. Rvdm79

    Rvdm79 Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb er nu 1 van 195 euro op de 18e. Ams-fco-lin-Ams. Hoop dat het nog goedkoper kan. Vlieg deze week al naar Londen en de week erop naar Nice, hou weinig dagen over:)
     
  7. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Wat een leven ;-). Dat wordt wat als kwalificeren met segmenten niet meer kan vanaf april.. :)
     
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Dat valt wel mee, je kunt je dan kwalificeren op XP's. Tot nu toe had je voor gold 30 vluchten nodig, dat worden er nu 36 als ik uit ga van Economy vluchten binnen Europa. Vlieg je Business dan zijn het 12 vluchten.
     
  9. Rvdm79

    Rvdm79 Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ja ben er ook bang voor, daarom wil ik dit jaar nog graag gold behouden. Maakt het vliegen voor het werk toch iets leuker:)
     

Deel Deze Pagina