Heathrow terminal 4

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 14 dec 2020.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Volgens de BBC blijft terminal 4 gesloten tot eind 2021. Terminal 4 is de terminal waarvan KLM vluchten vertrokken.
     
  2. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Zonde van de Skyteam lounge daar, was een mooie!
     
  3. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Zag het voorbij komen, ergens wel jammer want pre-covid kwam ik daar welke maand wel doorheen.

    Als je nu met KLM vlieg je van T2, en kun je daar gebruik maken van de Premium Plaza lounge.

    De Skyteam lounge was wel echt toe aan een vernieuwing, laatste keer dat ik daar was in februari waren veel stoelen kapot, sommige gedeeltes permanent gesloten (o.a. de slaap plekken) en eten en drinken was ook een stuk minder vergeleken met toen ik daar ooit voor het eerst binnen liep. Hopelijk neemt Skyteam dan ook deze aangelegenheid hier iets aan te doen.

    Premium Plaza is verder prima, dan niet beter alternatief.
     
  4. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik vond de Skyteam lounge een fijne lounge met een goed aanbod, alhoewel het de laatste tijd minder werd. De Premium lounge op T2 ziet er op foto’s mooi uit. Het aanbod schijnt ook goed te zijn.
     
    arjen05 vindt dit leuk.
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    De USB oplaadpunten in de Skyteam lounge waren inderdaad vaak kapot, er waren maar een paar plekken aan het raam waar ze nog wel werkten.
    Ik ga ervan uit dat wanneer ze weer open gaan dit niet als een verassing gaat komen en ze wel wat doen aan renovaties.

    want de Skyteam Lounge was eigenlijk altijd wel druk als ik daar was, dus om het echt te kunnen renoveren en het sluiten van een verdieping was niet echt veel tijd...
     
  6. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Jammer! Vond dit altijd een van de betere lounges in Europa. Vond de complimentary gezichtsmassage ook altijd prima in deze lounge.
     

Deel Deze Pagina