Hawaii

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Jan van Putten, 29 aug 2014.

  1. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Wie is er op Hawaii geweest en wat vond je ervan?
     
  2. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Ikzelf (nog) niet, maar als potentiële huwelijksplaats lijkt het mij perfect! Mijn neef is er wel geweest en weet van hem dat het wel echt onwijs toeristische is, mooie natuur en vriendelijke mensen.
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  3. mich9

    mich9 Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    The main Island met Honolulu is druk maar als je een huurauto neemt naar de andere kant van het eiland is het prima. Wel erg ingesteld op het massa tourisme. Het Eiland Hawai'i (the big island) is echter super mooi, rustig, groots, natuur, actieve vulkaan. Alle grote amerikaanse carriers vliegen erop (Kona)
     
  4. TimoW

    TimoW Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    De film 'the descendants' speelt zich af op Hawai. Wellicht krijg je bij het kijken van die film nog leuke indrukken ;)
     
  5. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Haha ok! Thnx
     
  6. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Hawaii Five-0 online kijken? Alleen al voor Commander Steve McGarrett <3
    Hoewel @Jan van Putten niet jouw hoofdreden is om die serie te gaan kijken haha
     
    Mike en Jan van Putten vinden dit leuk.
  7. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Goed geraden ;)
     
    Innersoul vindt dit leuk.
  8. PHKCB

    PHKCB Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Ben in 2009 op diverse eilanden geweest. Misschien overal te kort om echt te oordelen. Het is denk ik iets wat je gezien moet hebben. Het is voor iedereen anders, en elk eiland is weer anders. Je moet in ieder geval niet in HNL blijven hangen, maar lekker 717 vliegen met HA tussen de diverse eilandjes. Hawaii big Island heeft de vulkanische activiteit, een eindje rijden, maar wel gaaf te zien, zeker als rond of net na sunset. Kauai heeft de mooie plaatjes en film landschappen. Met heli overheen vliegen laat je echt zien hoe mooi dit eiland is. Maui ook nog geweest, allemaal erg leuk, maar als je Bonaire of Sint Maarten ook prima vindt, dan zou ik mooi daar naartoe gaan ;-) Afgelopen voorjaar was er een deal naar Hawaii voor +- 600 euro weet ik nog, als je zoiets weer krijgt, was toen KL/DL dan uiteraard altijd boeken ! :) En ja, er waren heel veel mensen op honeymoon! Britten, Duitsers, Canadezen en veel mensen uit de VS uiteraard
     
  9. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Halfjaar geleden twee weken op Hawaii geweest. Weekje Oahu, wat verder prima is. Veel toeristen wel, maar relaxte sfeer, goed weer, en mooie plekken om te duiken of te skydiven. Ben echter ook een week naar Kuaui geweest, en dat is echt vele malen mooier. Echt nog 'ongerepte natuur'. Eén weg op het hele eiland zowat, en hier zie je ook veel meer echte Hawaiiaanse mensen. Je kan hier ook geweldig hiken, kanoën, zwemmen, etc.

    Als je naar Hawaii gaat, ga dan zeker ook naar een 'natuureiland', niet alleen de toeristische plekjes. Honolulu is één en al toerist.
     
    Innersoul vindt dit leuk.
  10. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Thnx voor je reactie! Honolulu wil ik ook niet meer als 1 dag aan spenderen.
     
  11. TallOne81

    TallOne81 Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Ik ga ik oktober met vrienden voor twee weken die kant op :) Ben benieuwd!
    Komt ook wel een beetje door Hawaii 5-0 :p
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  12. vdb1988

    vdb1988 Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Het is zo ver maar toch ook weer dichtbij. Zag dat een retourtje economy 60.000 award miles was. Valt nog wel mee voor de halve wereld rond!
    Wil er graag ooit nog eens heen, lijkt me super mooi! :D
     
  13. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Veel plezier! Waar ga je allemaal heen?
     
  14. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Ik ga er over 12 dagen ook heen... iemand toevallig wat meer info over die island hopper?
     
  15. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Heb jij nog tips Sanne? Ik heb van de zomer wat tijd daar. Zat te denken om de 717 naar Kuaui te gaan
     
  16. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Kauai is één van de mooiste plekken die ik gezien heb, zeker doen! Auto huren, kano erop gooien en de rivier op. Rondrit over het eiland, ook geweldig. Meegaan met een jacht of boot langs de Na Pali Coast (waar o.a. Pirates of the Caribbean) is opgenomen, of het Kalalau Trail doen. Als je je op Hawaii verveelt doe je iets niet goed!
     
  17. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Als je van toeristische plekken houdt dan op Oahu blijven, hou je van rust en natuur (vulkanen/schildpadden e.d.) ga dan naar Hawai'i (the big island) ... met de andere eilanden nog geen ervaringen ...
     
  18. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Tickets is inmiddels gecanceld door UA maar ik hou in het in mijn achterhoofd als ik ooit nog eens die kant op ga ;)
     
  19. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Iemand ook nog tips voor mij voor het boeken van hotels op de eilanden? Ze zijn daar niet goedkoop dus elke besparing is mooi meegenomen. We vliegen aan op HNL en terug op OGG, dus die eilanden hebben we sowieso te pakken, maar the Big Island zouden we eigenlijk ook nog wel naartoe willen.
     
  20. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    In HNL zelf een hotel (white sands) 80 euro en valt beetje tegen :) maar het is schreeuwend duur.
    Ook een Airbnb gedaan die super leuk was. De meneer van het huis werkte op het vliegveld en bracht ons 's ochtens om 7 uur even met zn Cayenne V8 naar t vliegveld!
    Kicken!:D
     
    Flying doc en Lionell vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina