Hallo allemaal

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door ahbo, 7 jan 2017.

  1. ahbo

    ahbo Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Hallo,
    Ik heb me recentelijk aangemeld op deze zeer vermakelijke site. Het blijkt dat ik niet de enige ben met de neiging om zoveel mogelijk miles en hotelpunten te scoren. Ik reis veel voor m'n werk en na enige moeite heb ik me in 2016 weten op te werken tot platinum nivo bij FB zowel in segmenten als in miles.
    In 2017 hoop ik platinum te behouden en hoop ik op het hotelfront wat progressie te boeken.
    Ik heb nu silver bij Accor, gold by IHG èn Hilton (thanks to Lionell ;)) en bij Marriott ben ik silver. Ik zou wel iets van advies kunnen gebruiken welk hotelprogramma het meeste voordeel biedt. M.a.w. in welke volgorde van prioriteit zal ik de hotels boeken komend jaar?
    Bij AVIS bereik ik binnenkort het hoogste nivo, maar daar is niet zoveel voor nodig (10 boekingen per jaar).
    Groetjes en nog een gelukkig nieuwjaar gewenst!
     
  2. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hallo en welkom. Vraag is in welke plaatsen/landen je veel slaapt en naar welke keten je voorkeur uitgaat. Ook belangrijk om te weten is wat je met de status wilt doen? Heb je graag een upgrade naar suite, of volstaat een standaard kamer maar heb je graag gratis ontbijt of eventueel lounge toegang?

    Accor en IHG hotels kun je op veel plaatsen vinden. Maar deze ketens genieten niet mijn voorkeur. Ik zelf zou eerder voor Marriott of Starwoord (SPG) gaan (eventueel via een SPG statusrun, 18 nachten in 90 dagen). Of jouw Hilton gold status in ieder geval behouden, en eventueel uitbreiden naar Diamond via een status run.
     
    Lionell en ahbo vinden dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    @ahbo, morgen om 16.00 uur op de frontpage ook een vergelijking tussen de diverse hotelprogramma's, ook over het behalen en behouden van elite status.
     
    Lionell, Daan3, ahbo en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Dat komt mooi uit, wacht ik nog even met het boeken van mijn volgende hotels voor FEB en APR.
     
    Lionell en jongesander vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina