Grootste reis-ergernis

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door DutchFrequentFlyer, 5 okt 2014.

  1. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Geinspireerd door het topic van @WorldTraveller13. Leek het me ook aardig onze grootste reisergernissen te delen:

    Ik heb er 2. Kan niet goed kiezen welke het ergste is. Omdat er voor 1 doorgaans een oplossing is en voor 2 niet:

    1. Stinkende mensen in het vliegtuig.

    2. Mensen die verboden voorwerpen in hun bagage laten zitten bij security.
     
  2. TimoW

    TimoW Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Huilende kinderen in het vliegtuig
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  3. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Luchtvaartmaatschappijen die doodleuk adverteren met priority service voor hun first, business en elite leden, maar als het moment daar is, is het er niet. Of het is er wel maar het wordt niet gehandhaafd.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Mensen naast je met harde muziek aan
     
  5. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    1 mensen die een marathon proberen te lopen in het vliegtuig terwijl ze een window seat hebben.

    2. Rij voor een lounge. (Vooral op Schiphol die eeuwige discussie tussen lounge staff en FB petrolium mensen)

    3. Iets met de US, borderprotection en lange rijen.
     
    DutchFrequentFlyer vindt dit leuk.
  6. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Hahaha. Dat is sinds de petroleum mensen geen lounge toegang meer hebben, I guess?
     
  7. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Yes, maar volgens mij hebben ze het dan weer wel als ze op Schiphol in transit zijn(dacht ik). Maar niemand snapt het inmiddels meer volgensmij.
     
  8. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Stipt op 1: huilende kinderen..
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Mensen die aan security niet weten wat er wel of niet uit hun tas of broekzakken moet...
     
  10. MaxJ91

    MaxJ91 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Huilende kinderen kan ik nog enigszins mee leven maar vervelende kinderen waar de ouders niks van zeggen, die trekken bij mij het bloed onder de nagels vandaan :p
     
    Basjep vindt dit leuk.
  11. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Lange rijen is mijn nummer een frustratie. Een hoop landen waar ik kom kennen of willen ze het begrip priority niet kennen laat staan dat ze er iets mee doen dus veel reizen beginnen en eindigen bij mij met eindeloos lange rijen voor security en douane. Record is 4 uur wachten op Jeddah Airport.

    WBT Petroleum. KLM heeft inderdaad afgelopen maart de policy gewijzigd dat petroleum leden alleen nog maar loungetoegang hebben in transit. Voor Nederlanders is een petroleum lidmaatschap vanaf heden dus volkomen waardeloos. Gekke is wel dat ik vandaag pas voor het eerst de toegang ontzegd ben. Voortaan dus maar weer naar de privium lounge.
     
  12. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Blij dat ik niet achter jou stond vandaag;)
     
    Alexo vindt dit leuk.
  13. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik heb waarschijnlijk geluk met de huilende kinderen. Als er een huilt is het alleen tijdens de start of landing.
    En zoals @Lionell al zei, mensen die niet weten wat ze bij security wel of niet uit hun tas en broekzakken moet halen. Als ik kan kiezen welke rij ik pak, kijk ik altijd eerst van te voren wat voor personen er in de rij staat. kleine kinderen, ouderen, grote families en groepen Aziatische toeristen is voor mij een no-go. Zoals in Up in the Air, "Bingo, Aziaten (business travellers) reizen licht en efficiënt." Je kan zeggen wat je wilt, maar het helpt wel.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2014
    Lionell en Basjep vinden dit leuk.
  14. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    @Basjep

    Don't worry. Heb er verder geen probleem van gemaakt en gewoon betaald. Die mevrouw doet ook alleen maar wat ze moet doen..
     
    Basjep vindt dit leuk.
  15. LeChiffre89

    LeChiffre89 Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Stipt op een is algemene onwetendheid in het algemeen waardoor het allemaal zoveel langer duurt:
    -Verkeerde voorwerpen mee bij security.
    -Verkeerde rij gaan staan bij inchecken
    -Aangesproken worden dat je op de verkeerde stoel zit door mede passagiers, terwijl dit niet zo blijkt te zijn. (voornamelijk in economy)
    -passagiers die verbolgen zijn dat ze tijdens stijgen/landen geen bagage onder de stoel mogen hebben op EER.

    Dat soort dingen irriteer ik me mateloos aan. :D
     
  16. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Hahaha. Mijn favoriete scene!

     
  17. STH1984

    STH1984 Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb het wel eens eerder gezegd, maar dan ook maar hier bij 'top ergenissen': die nieuwe security scanners op Schiphol! Ook als er totaal niets meer in mijn zakken zit, ik mijn riem af heb gedaan en nog eens dubbelgechecked heb dat er écht niets meer in mijn zakken zit, geeft die scanner aan dat er iets op mijn lijf zit dat de moeite waard is van het fouilleren... Het lijkt net of ik een stuk metaal in mijn lichaam heb zitten ofzo...

    Huilende kinderen zijn natuurlijk ook erg lastig, maar daar kan vaan niet zoveel aan gedaan worden. Lange rijen en geen priority waar wel priority had moeten zijn staan ook in mijn lijstje...
     
    rezag vindt dit leuk.
  18. Desley

    Desley Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Ik kan mezelf mateloos ergeren aan mensen die echt bijna de hele vlucht zitten te praten met een ander ( op een korte vlucht ).
     
  19. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Net terug van aan 9 uur durende nachtvlucht AMS - CUR, dus heb wel weer wat dingen opgemerkt! maar deze gelden wel voor de meeste vluchten bij mij.
    1)Huilend kindje, ik snap dat kinderen niet gewend zijn aan vliegen, last van oren, andere omgeving ed, maar soms kan je echt gek worden van zo een kindje. Als ouders er niks aan doen is het nog kwalijker.
    2) Als het tijd is om te gaan 'slapen' en mensen die hun IFE aan laten staan en er zelfs niks mee doen, zet hem dan uit, het licht ervan vind ik irritant als ik probeer te slapen.
    3) De welbekende security ergernis, sommige passagiers zijn net slakken, die nemen hun hele huis mee en dan moet alles er natuurlijk weer uit of dan zit er diep in een koffer ergens een flesje water verstopt
    4) Als 'seatbelt-on' lampje nog aan is, dan NIET opstaan bij landing dan iig, wat genoeg mensen wel doen.
     
  20. MaxJ91

    MaxJ91 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Dit vind ik ook verschrikkelijk, het wordt toch ook nog altijd duidelijk omgeroepen!
     

Deel Deze Pagina