Als je je bestelling niet terugstuurt, krijg je netjes je punten over een paar maanden. Ja dit kan erg lang duren helaas..
inmiddels wat besteld via Bol.com. Naast het feit dat de pop-up ook bleef verschijnen nadat ik was ingelogd, heb ik nog steeds geen bevestiging in m'n inbox dat ik iets besteld heb en wat in aanmerking komt voor punten. Dit gebeurde eerder juist binnen een werkdag, toch?
De extensie kan niet zien of je al bent ingelogd of niet i.v.m. veiligheid/privacy. Het mailtje kan soms vertraging hebben. Ik heb soms dat ik na enkele dagen pas de mail ontvang.
Top! goed werk. Ik vind het echt heel handig. Ik vergat heel vaak eerst in te loggen voordat ik bestel. Zo laat je veel miles liggen
Ik gebruik hem ook, superpraktisch. Stom genoeg vorige week weer een 'grotere' aankoop gedaan op een andere pc zonder mijn Chrome login. Achja.
Heel blij om te horen allemaal. Het heeft mij ook enorm veel punten opgeleverd bij webshops waarbij ik (nog) niet wist dat ze meededen.
Een beetje off topic, maar hebben jullie ook problemen met het inloggen op de ‘earn online’ pagina? Nadat ik probeer in te loggen om naar een webshop te gaan krijg ik de melding:’ No response from authorization service’. Heb dit nu al een paar weken. Nog geen response gehad van de Klantenservice, maar helaas dus al wat punten misgelopen.
Het is al een tijdje soms wel soms niet. Als het niet lukt dan wil het op een ander tijdstip soms wel lukken is mijn ervaring.
Hier hetzelfde probleem, op verschillende tijden geprobeerd, maar het mag niet baten. Klantenservice heeft mijn melding aangenomen, maar geen oplossing gegeven. typisch als je belt is er net een storing, dit is wel een hardnekkige storing. Jammer heb al meer dan 1k inmiddels uitgegeven zonder punten....
Haha, ik had eerder moeten reageren, vanochtend lukte het weer niet en nu wel. Overigens is die extensie geweldig. thanx Bjorn
Dit las ik ook al in een ander topic. Blijft erg vervelend en geloof dat er meerdere leden hier zijn die dit als vraag hebben uitstaan naar klantenservice KLM.
Thanks guys. Ik ben het dus wat regelmatiger gaan proberen en het is nu een aantal x wel weer gelukt. Overigens heb ik tot nu toe nog steeds geen reactie terug gehad van de FB customerservice....
Beste allen, Vandaag reactie mogen ontvangen van de helpdesk. Hieronder het antwoord. Bedankt voor uw e-mail van 27 januari jl. waarin u aangeeft dat u niet in kunt loggen op de website Flying Blue Shop for Miles en vraagt u wat er aan de hand is. Ik kan mij voorstellen dat u graag wilt inloggen op Flying Blue Shop for Miles website, zodat u Miles kunt sparen voor aankopen die u doet. Het spijt mij u te moeten informeren dat wij op dit moment te maken hebben met een technische storing waardoor het kan voorkomen dat u niet in kunt loggen op de Flying Blue Shop for Miles website. De desbetreffende afdeling is hiervan op de hoogte en probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Iemand er ervaring mee hoe snel de punten zijn bijgeschreven na het verstrijken van de retourtermijn van de betreffende winkel?