Gold status - gebruik maken van facilities

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door james44, 13 jul 2022.

  1. james44

    james44 Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Hi allemaal,

    De afgelopen maanden overnacht ik veel in Radisson hotels. De gold status die is inbegrepen bij mijn AMEX Platinum kaart komt dan ook erg handig van pas.

    Nu moest ik laatst wat tijd overbruggen. Ik heb toen een lokaal Radisson hotel gebeld met een spa, of ik hier gebruik van mocht maken om wat tijd te doden terwijl ik geen overnachting had geboekt. Dit was 'geen probleem vanwege mijn gold status'.

    Ik vroeg me af of dat ik daar ontzettend gematst ben, of wellicht omdat ik in dat specifieke hotel veel heb overnacht, of dat dit standaard is en dus verwacht mag worden bij andere Radisson hotels en wellicht zelfs bij Marriott Bonvoy met gold status?

    Kan op de websites van de hotels hier verder niets over vinden dus ben erg benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft!
     
  2. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Heb je het aan Radisson zelf al gevraagd? ;)
     
  3. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb al een paar jaar Gold bij Radisson, maar eerlijk gezegd merk ik daar maar weinig van....
     
  4. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Precies dit, enkele keer fles water of niet, vergeten ze nog wel eens. Beste ervaringen meestal in Scandinavië.
     
  5. Unusualtravelblog

    Unusualtravelblog Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    63
    Van alle hotelketens met status is Radisson degene waar je status niets betekent. Gold hier en letterlijk geen meter aan gehad, zelfs niet in Scandinavië. Volgens mij weet het check-in personeel niet eens of je een status hebt of niet.
     
  6. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Laat ik net Radisson in Oslo geboekt hebben :(. Ik zal het wel zien, iets anders is er toch niet in de buurt van de studentenkamer van dochterlief.
     
  7. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Onderschat Best Western niet. Diamond status (hoogste niveau) klinkt indrukwekkend maar geeft je bij BW in praktijk echt helemaal niets.
     
  8. Unusualtravelblog

    Unusualtravelblog Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    63
    Akkoord. De benefits zijn karig maar ik heb wel upgrades gekregen bij BW Diamond Select i.t.t. Radisson, waar ik nooit een upgrade gehad heb (ook niet in Oslo helaas).
     
  9. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Bij BW heb ik wel upgrades gehad maar tijdens mijn laatste bezoek aan BW werd ik beloond met een downgrade...misschien was ik zonder diamond status wel op straat beland en zou ik blij moeten zijn..
     
    Menno vindt dit leuk.
  10. Menno

    Menno Blue Tier

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    355
    Trofeepunten:
    63
    Met mijn 'platinum' status na 4 nachtjes kreeg ik afgelopen bezoek in Scandinavië bij een Best Western Plus keurig de drankjesvouchers (en de geboekte familiekamer, maar omdat die niet beviel uiteindelijk de suite [die ook als familiekamer wordt gebruikt]).
     
  11. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Ik kom niet vaak in een BW, maar de laatste keer in Weimar upgrade naar prachtige grote kamer.
     
  12. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    De Radisson Scandinavia? Geen straf om daar te zitten, ook zonder upgrade
     
  13. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Nee, Radisson Blu Hotel Nydalen
     

Deel Deze Pagina