GHA Discovery (en plat status voor GBP28)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Mike, 22 jul 2014.

  1. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Toch stiekem wel 1 van mijn lievelingsprogramma's

    Van hun website:

    As a GHA Discovery member, you are recognised and rewarded across our more than 350 hotels, 22 brands, and 61 member countries, gaining access to a world few travellers get the opportunity to experience.

    Brands zijn oa:
    - Kempinski
    - Anantara
    - Omni
    - Pan Pacific
    en meer

    BIJ GHA spaar je niet voor punten maar krijg je :Local Experiences die je bij elk hotel kunt inwisselen. Een uniek concept en soms toch ook wel leuk dat je een keertje iets heel anders kunt doen ipv punten sparen.

    En nu (als ik het goed lees) koop je Platinum status voor 1 jaar voor maar GBP28 ?? Zie hier
     
    LVH vindt dit leuk.
  2. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Thanks Mike om het hier effe kort te omschrijven :) Maakt het veel duidelijker voor iedereen.
     
  3. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Enkel nog toevoegen dat het tussen 3 a 4 weken kan duren alvorens je de status hebt. Heb zelf met UK Business Traveller moeten mailen om te vragen hoe lang het nog ging duren. Zij waren initieel zelfs niet op de hoogte van de promotie. Nadat ik hen de link persoonlijk had doorgestuurd werd de procedure direkt op gang getrokken ;-)
     
    Mike vindt dit leuk.
  4. Laurens

    Laurens Newbie

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    APRIL LIMITED TIME OFFERS
    Save up to 50% across our hotels through Thursday. All offers are subject to availability and blackout dates may apply.

    PM me voor de link. Ik kan helaas nog geen URL posten.
     

Deel Deze Pagina