Geldigheid vouchers verlengd

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 26 feb 2022.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.555
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    De geldigheid van vouchers is met 6 maanden verlengd:

    KLM US site:
    If your travel voucher is issued after 1 March 2020 and is expired, you can still use it to make a new booking. Your booking should be made within 6 months from the expiry date. You can book a flight for any travel date on future offered flights.

    Ik heb nog geen info over een eventuele verlenging in Nederland gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2022
    jphorn, Ruut en DirkOnTour vinden dit leuk.
  2. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.555
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Staat ook op de Nederlandse site:

    Als uw reisvoucher is uitgegeven na 1 maart 2020 en de geldigheidsdatum is verstreken, kunt u de voucher alsnog gebruiken voor een nieuwe boeking. Deze boeking kunt u maken binnen 6 manden na de vervaldatum. U kunt kiezen uit alle aangeboden vluchten, ongeacht de reisdatum. Dit kan eenvoudig direct online.
     
    jphorn, TimH, Urbanjazz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    725
    Trofeepunten:
    348
    Vanwege een vluchtannulering (en de daardoor volgende vertraging van 15 uur) heb ik als compensatie een AF/KL voucher gekregen van €800. De annulering was op 05-01-2022. Echter als ik op het voucher kijk is deze maar geldig tot november 2022. Waarschijnlijk omdat ik de betreffende vlucht in november 2021 heb geboekt. Klopt dit, of zou in dit geval het voucher geldig moeten zijn tot 05-01-2023?
     
  4. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.555
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Volgens mij zijn die vouchers geldig tot 1 jaar na de datum van uitgifte.
     
  5. Christian

    Christian Administrator Captains

    Berichten:
    951
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Ik sprak KLM er zojuist over en volgens een medewerker van de Platinum service lijn was dit al zo sinds 31 december 2021. Maar dit tekstblokje was me ook niet eerder opgevallen.
     

Deel Deze Pagina