Gedonder met inloggen bij KLM (en dus ook FB) bij password veranderen

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Huib, 7 jun 2018.

  1. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    We’ve requested a temporary password which should arrive by email as soon as possible. The password is valid for 24 hours. Please note that due to a technical issue, the receipt of the password email can take several minutes up to several hours.

    The easiest way is to use a PC or laptop to log in on www.klm.com with your Flying Blue-number (not your email address) and the password you have received. You can then change it to the password of your choice. We advise you to delete all cookies and temporary internet files before you log in.

    If you encounter technical problems with this, please contact your local Flying Blue Service Center by phone for technical assistance.


    Kan niet inloggen bij FB, want password paar keer fout (geklooi met Lastpass op de app)
    Mijn apps blijven wel werken, waar wil ik vanaf mijn app een Award ticket boeken moet ik kennelijk bij FB inloggen.
    FB is currently experiencing major issue regarding the non-receipt of passwords requested directly online by the customer or from the FB Service Center. AF-KL's technical teams are working on this with high priority and will keep us informed.

    Mijn local FB centre is in apelandia, dus dan maar als terug in NL.

    Andere ook het probleem? Krijg gewoon geen mail voor een passsword reset.
    Paar maanden geleden had ik het ook en toen heeft KLM kenelijk de zaak gedeblokkeerd.

    Huib



     
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Had zelfde gedoe tijdje geleden.

    Beste is ff bellen, dan sturen ze je gelijk een link. Pas dan ook gelijk je geheime vraag aan, dat je het antwoord zeker weet voor volgende keer.
     
  3. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    yep, het geheime antwoord is volgens mij zelfs hoofdletter gevoelig, dus bij de les blijven.
    Jammer is dat het via whatsapp ook niet lukte.
    Huib
     
  4. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Dus gebeld. Het moet gezegd: Razendsnel iemand aan de telefoon.
    Men kende het probleem.
    Binnen half uur zou de mail voor de reset moeten komen. Maar nog steeds niks.
    Het is zondag. Morgen nog maar eens proberen.

    Kan het zijn dat FB software door de Fransozen wordt onderhouden?
    Mijn Android KLM app doet het nog steeds, maar de AF app zegt: Niet ingelogd.
     
  5. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Opgelost.
    Opvallend is dat ik bij het 020-747 nummer, iedere keer als ik bel, vrijwel direkt geholpen word.
    Dat is toch wel sterk. Was vroeger wel anders herinner ik me. Maar wanneer bel je nog...

    Kan het zijn dat er een algorithme aanhangt: Telf. nummer is bekend->dus FB nummer is bekend-> dus status is bekend.......??
    Petje af voor KLM!

    Huin
     
  6. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Zeker dat ze je telefoonnummer herkennen en dus jouw gegevens gelijk zien
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina