Fysieke FB kaart verdwijnt

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 3 nov 2021.

  1. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Het verblijfje van het treinpersoneel zit in het barrijtuig van de Thalys, tussen confort 2 en 1 in (precies in het midden van de trein). Daar zitten ze 9 van de 10 keer, zeker bij vertrek vanuit stations staan ze daar altijd bij de deur.
     
  2. rickbeerendonk

    rickbeerendonk Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    KLM interesseert maar 1 ding: Dat het goedkope tarief nieuwe klanten trekt en niet louter bestaande klanten goedkopere tickets bezorgd. Ze werpen dus barrières op om dat te bereiken.

    Als je het allemaal teveel gedoe vindt, dan ben je vrij op eigen gelegenheid naar Schiphol te reizen. Alleen betaal je dan een duurder ticket.
     
  3. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Trofeepunten:
    203
    Vandaag de nieuwe platinum kaart en bagagelabels ontvangen. Mijn status is per 1 oktober verlengd.
     
  4. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Mijn dochter kreeg ze ook vandaag. Ook per 01-10 verlengd.
     
  5. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Hier toevallig ook vandaag de kaart en de tags gehad.
     
  6. FlyBlue

    FlyBlue Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    13
    Nu er geen fysieke bagage labels meer uitgegeven worden, hoe gaat men dan bagage met priority behandelen?
     
  7. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    28
    - Ruimbagage: Krijgt volgens mij nog steeds een priority label bij het afgeven van de bagage bij het inchecken.
    - Handbagage: Reizigers die na 2021 elite status bereiken krijgen idd dan geen label meer die ze aan hun trolly/tas kunnen hangen. Het lijkt me handig om een elite label aan m’n handbagage te hangen om de kans te verkleinen dat het afgepakt wordt bij het instappen als de vlucht vol is of als het cabinepersoneel soms met handbagage gaat schuiven in het vliegtuig.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  8. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Als er in het systeem staat dat je priority hebt krijg je gewoon dat label.
    Staat los van het bagagelabel.
     
  9. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Oh is het daarom, ik moet altijd zo lachen als iemand labels van zilver of gold zo opzichtig op de tas heeft.
    Persoonlijk wil ik die uitstraling helemaal niet, en er hangt ook helemaal niets aan.
     
    VinceG en Ruut vinden dit leuk.
  10. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    2.437
    Trofeepunten:
    358
    Heb wel zo'n label op mn incheck koffer zitten, maar zou niet weten waarom ik zoiets op mn kleine koffer of tas moet doen die toch mee de cabine ingaat.
     
  11. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Juist om wat @Escape schreef. Als er niet genoeg ruimte in de bakken is voor handbagage,wordt jouw bagage met label met rust gelaten. Scheelt een hoop discussie.
     
    ErwinLansing en Daeni vinden dit leuk.
  12. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    2.437
    Trofeepunten:
    358
    Fair point. Maar op de een of andere manier laten ze mijn handbagage altijd met rust. En anders trek ik mn bek wel open.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  13. FlyingDutch

    FlyingDutch Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb er mijn contactgegevens ingeschreven. Hoewel de kans klein is dat ik mijn koffer verlies is het toch wel handig voor het geval dat
     
  14. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb dit een paar keer gehad toen ik er geen label aan had, het is vermoeiend om dan die discussie aan te gaan en op te letten als ze aan je handbagage komen. Zeker als ze je bagage naar achter verplaatsen, dan moet je wachten tot alle passagiers het vliegtuig uit zijn voor je erbij kan na aankomst.
     
    Ozzietukker, Daeni, Carel1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik doe ook standaard de Platinum labels aan de rolkoffer om gedoe te voorkomen.
     
  16. rickbeerendonk

    rickbeerendonk Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Met label (zilver meen ik) hebben ze ooit handbagage (hele simpele rugtas, maar met voor mij erg kostbare inhoud) vele rijen naar achteren verplaatst zonder mij in te lichten. Mijn hart sloeg even over toen mijn tas weg was. Na afloop bij de purser wel gemeld dat ik het niet netjes vond dat ze mij niet even hadden ingelicht.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2021
    Carel1 vindt dit leuk.
  17. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Ik zeg altijd dat mijn medicijnen in de handbagage zitten, dan mag je ook je hele hutkoffer mee als handbagage...
     
    Ruut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina