Flying Blue Ultimate Platinum

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door caliform, 24 jan 2017.

1. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    123
    Zowel te krijgen in lounge 25 als 52. Ik vond de pasta vorige week best lekker (wel koud).

2. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.275
    Trofeepunten:
    408
    Dit is een prima toevoeging inderdaad.

Men is wel aan het kijken naar een wat meer permanent karakter en eventuele extra of andere opties op verschillende tijdstippen kunnen bieden en mogelijk wat variatie in het menu.

Al blijft voor mij voordelen zoals een last minute wijziging als Ultimate toch wel het meest belangrijke die zoveel 'leed' kan voorkomen, zeker als men wat flexibel met de regels om kan gaan dat een wijziging kan als het eigenlijk niet kan.

3. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    123
    Groot voordeel van Ultimate heb ik gisteren in Parijs ervaren. CDG>AMS werd via een busgate uitgevoerd. Naast de gate agent stond iemand met een iPad waarop 'Menno' en het Ultimate logo te zien was. Voor Ulti is er sinds kort namelijk een auto beschikbaar i.p.v. een bus. Was een fantastische ervaring!

IMG_3881.jpeg

Morris, lloydje33, Ozzietukker en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.275
    Trofeepunten:
    408
    Dat heb ik inderdaad gelezen, geldt alleen voor de F gates en niet vanaf de G gates want daar loop je zo het vliegtuig in.
    Het is nu ook echt een voordeel geworden wat benoemd staat, de testperiode is over, dus nu hoop ik vanaf januari dat een paar vluchten naar Zuid Europa worden uitgevoerd met een toestel dat net uit Non Schengen is aangekomen en bij de KLM gates staat geparkeerd.
    Vaak is de middagvlucht uit Lissabon of Barcelona nou net eentje waar het toestel voorafgaand uit Marokko aankomt.

5. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    123
    Wordt overigens uitgevoerd door hetzelfde personeel wat normaal concierge-services aanbiedt aan AF pax. Was een erg vriendelijke jongedame.

Hoop dat ze dat snel bij KLM ook eens gaan doen! Vroeg het vorige week toen ik voor LAS met een bus moest beginnen, maar de blikken van de grondsteward*essen waren alleszeggend. 'Je kan gewoon met de bus zoals elke andere passagier' :D

Morris vindt dit leuk.
  6. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag was de Ultimate Experience in hangaar 14. Met zo'n 60 vooral nieuwe Ultimate klanten een hele leuke dag achter de schermen gehad. Veel gezien en gehoord en de dag afgesloten met huisje 106 :)

Er zijn nu zo'n 400 Nederlandse Ultimates.
    Een auto service voor remote gates zoals op CDG komt niet op Schiphol.
    Ze zijn ook bezig met de matras topper zoals bij AF, gaat nog wel wat tijd kosten.

Vliegende_Keep, Menno en Ruut vinden dit leuk.
  7. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.275
    Trofeepunten:
    408
    KLM heeft ook nog niet een dergelijke concierge en first class service, daarnaast, door de opzet van KLM, met de Cityhoppers die bijna allemaal van een remote stand gaan, daar zal het ondoenlijk zijn om alles met een auto te doen, Air France heeft met terminal 2G dat beter voor elkaar waar die toestellen dus aan die gates staan geparkeerd.
    Dus er hoeft daar veel minder per bus te worden vervoerd, echt alleen de toestellen die van Schengen naar Non Schengen of vice versa worden ingezet.

En als je van 2G gaat, dan moet je wel zelf met de grote bus naar die terminal vanaf 2F.

Deel Deze Pagina