De box is in ieder geval veelbelovend! Vind het alleen jammer dat het pasje ook gewoon van plastic is, had tof geweest als ze die van metaal hadden gemaakt ofzo!
Ze kunnen het ulti welkomstdiner dit jaar beter in Curaçao houden.. als ik het zo lees en hoor zitten er al meer dan 10 hier in april
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel te spreken ben over de Ultimate helpdesk, ze reageren super snel op je vragen. Heb afgelopen woensdag mijn Award ticket naar Curacao moeten annuleren door de lockdown daar. De Miles stonden dezelfde dag nog op mijn miles-teller en het geld heb ik vandaag al terug op mijn creditcard. Heb ik echt nog nooit zo snel meegemaakt.
Er is een nieuw dashboard voor Ultimate leden op de Flying Blue site. Werkt gesmeerd, heb al mijn voorkeuren ingevuld! Ben benieuwd wat ze ermee doen, haha Ik had ook een vriendin Platinum member gemaakt met de nieuwe tool. En ze kreeg de status exact op het moment dat ik haar Flying Blue nummer invulde, echt bizar zo snel!
Mooi dat 'ie werkt, stond sinds woensdag online maar geen enkele van de links werkte tot vanochtend. Merk wel dat geen enkele voorkeur die in mijn account stond nu in die tool staat.. dus ben erg benieuwd hoe dit backend verwerkt wordt. Ik vermoed dat die pagina als een soort survey werkt, waarbij iemand aan de achterkant de antwoorden naar het Engels vertaalt en dan in het echte systeem zet. Denk dat de tool vooral de welkomstinterviews die voorheen plaatsvonden met alle nieuwe ultis vervangt. Met 100 per jaar en drie kwartier pp toch flink wat werk.
Het zijn ook zoveel vragen, lijkt me niet dat ze alles in de iPad gaan zetten. Je kunt het wel makkelijk wijzigen, dus ben benieuwd hoe het gaat als je iets wilt veranderen. Ik denk dat het wel goed werkt met mensen meenemen in de lounge enzo, hopelijk kun je die 6 voorkeuren steeds weer verwijderen en toevoegen.
Ik vind dit overigens wel de mooiste. Zou Flying Blue al weten dat KLM sinds 2 jaar geen kranten meer heeft aan boord en sinds een half jaar ook niet meer in de eigen lounges? Zo, eens zien wat er overmorgen voor me klaar ligt
Ja vond ik ook een vreemde vraag. En ook de vraag over wat voor films ik leuk vind, gaan ze die dan in het entertainment systeem zetten? Ik broed nog op iets voor het kopje in de lounge maar geen idee wat je daar voor extra's kunt vragen
Haha ja. Ik heb voor wat ik belangrijk vind in een lounge wel spa toegevoegd. Vind die massages of spa's in lounges altijd super fijn, haha
Je welkomstdrankje is ook iets., krijg graag een biertje, maar straks zit half slaperig ik op de AMS-CDG van 07:30 en komen ze met een koud pilsje aan haha
Daar kan ik nou blij van worden, toeristen die om half 8 op Schiphol al aan het bier zitten. Dat geeft de burger moed...
Ik heb net een e-mail gekregen om een gesprek in te plannen als ''intake''. Er staat dat de website van Flyingblue nog niet perfect werkt. Vrijdag bellen ze, ben benieuwd!
Prima gesprek! Alles uitgelegd en de voorkeuren die er al instonden doorgenomen. Ze zijn bezig met een speciale ruimte in de lounge op Schiphol voor Ulti’s daarom kon je alvast je lounge voorkeuren doorgeven. Verder weinig nieuws! Moet nog steeds mijn 1e Ultimate vlucht maken - door Corona nog niet aan toegekomen!
Ik was benieuwd: Heeft iemand wel eens een status match bij een andere maatschappij of hotelketen geprobeerd met de Ultimate status?
Ook voor ULTI's een beetje goed nieuws. Viel buiten alle regelingen dus dit is wel lekker. Nu ga ik het ook wel redden om Ultimate te behouden voor de komende jaren! Na meerdere annuleringen staat mijn eerste vlucht als ULTI donderdag gepland!
Hier ook binnen, 900xp is zeker prettig en maakt herkwalificatie stuk makkelijker, zeker met dubbele XP dit jaar. Ergens voelt het ook wel raar, omdat je nu minder gebonden bent aan de airline om je status te behouden, en is ook zo'n maatregel waarbij mensen die het al goed hebben het goed blijven houden. Maar goed, ik blijf lekker doorvliegen.
Hier ook bijgeschreven afgelopen donderdag; leuke geste. Alleen UXP zijn cadeau gedaan overigens, geen XP. Ulti was de enige status die nog niet verlengd was, dus mooie geste. Dat in combinatie met weer nieuwe (U)XP dit jaar, in totaal 11 maanden in 1.5jr, is er best redelijk gecompenseerd. Ik verwacht flink wat nieuwe ulti's dit jaar met al die dubbele punten, dus nu mogen ze echt aan de bak om alle mooie marketingblabla waar te maken. En anders Ulti gewoon samenvoegen met en hernoemen naar platinum + PA, dan kloppen de verwachtingen. Gisteren weer een ICA vluchtje (KL economy) gemaakt met exact 0 voordelen, behalve een gratis economy comfort stoel en loungetoegang (echt prachtige Ulti benefits natuurlijk). 3 pursers aan boord, geen enkele had tijd om gedag te zeggen. Toen ik na een uur of 5 zelf even een praatje ging maken, zeiden ze wel meteen 'ja u vliegt wel veel geloof ik hè'? Dan neem ik aan dat er toch wel iets van status in hun iPad gestaan heeft. Ondertussen zaten op diverse rijen achter mij verspreid wat IPB'ers (9 in totaal), waar uiteraard weer de business class wijnen en welbekende gevulde donkerblauwe braakzakjes heen gingen. En daar zit meestal geen braaksel in als ze dichtgevouwen vanuit de galley voorin naar IPB'ers in economy gebracht worden