Werkt de Ultimate desk nu ook in de weekenden / avonduren? Ik mailde gisteren rond 21:00 en kreeg om 22:00 al antwoord!
Gisteren waanzinnig goede service op mijn vlucht met KLM naar SF in business class. Er was een dag voor de vlucht nog een wijziging in het vliegtuigtype van 787-10 naar 777-200 Mijn raampplek was gewijzigd naar een gangpad-plek op de laatste rij tussen de galley en economy. In de avond nog de ultimate lijn gemaild maar die kon door de drukke vlucht niks doen en het alleen doorgeven aan grond/cabine. Ik vloog via het VIP center en bij check-in nog steeds dezelfde stoel. Aan boord gelijk een begroeting en het cabine-personeel had met passagiers geschoven om voor mij een raamplek te regelen. Ook een kaartje op mijn stoel en iedere keer als eerste keus qua catering en huisjes. Nieuw menu ook smakelijk en de glazen werden vaak bijgevuld!
Ultimate en PA alleen tijdens kantooruren en als je belt buiten kantooruren krijg je meestal wel echt een ander soort medewerker die minder mogelijkheden heeft of er minder vanaf weet. Op e-mails heb ik buiten kantooruren nog nooit antwoord gekregen!
Ik heb vrij recent nog om 2:20 uur in de nacht antwoord gekregen via de ultimate mail. Wellicht dat de reguliere platinum het dan waarneemt ofzo?
Het er komen gaat voor mij dit jaar net wel lukken, het vasthouden niet, althans als ik niet nog meer in een vliegtuig wil gaan zitten, want zonder bonus xp wordt het niet wat.
Begrijp ik het goed dat je na het behalen van voldoende uxp’s 2 jaar ulti bent en je dan voor beide ulti jaren 2 one way upgrade vouchers krijgt? Dus in totaal 4 one way upgrades voor het behalen van ulti? Zijn die vouchers vervolgens goed inwisselbaar of moet je al dure eco tickets kopen om te mogen upgraden? Verwacht in 2022 en 2023 in totaal circa 1600 uxp bij elkaar te vliegen, maar nu de mogelijkheid is ontstaan om via de co2/saf compensatie uxp’s te kopen loont het misschien de moeite om op die manier toch voor ulti te gaan. Denken jullie dat de investering om via de co2/saf compensatie circa 200 uxp te kopen om ulti te halen rendabel is?
Altijd leuk weer zo’n kaartje en wat extra aandacht. Business was vol maar wel wat versnaperingen gekregen, terug een upgrade naar Business!
Afgelopen weekend samen met reisgenoot ook upgrade gehad, helemaal van rij 2 naar rij 1. Er was echter maar 1 BC maaltijd aanwezig. Dat werd creatief opgelost, een warme maaltijd (in een embraer)
Ha, dan heb je de crewmaaltijd gekregen! Ook al wordt er in de Embraer vaak gezegd 'we kunnen er niks in maken want geen ruimte/oven/etc.' is er wel degelijk een oven. Warme broodjes worden gebakken, crewmaaltijden opgewarmd. Zelfs crew tosti's zien bakken (geregeld).