Ik heb vandaag de Ultimate status verdiend!! Ben benieuwd wat ik kan verwachten als hij in april ingaat!
Gefeliciteerd. Kijk maar op FT voor wat betreft je verwachting. Als ik het zo af en toe lees is het voornamelijk inconsequentie.
Congrats! Vorig jaar werd ik ulti op dezelfde vlucht als mijn zwager die van explorer silver werd. Een week later.. hij kreeg een welkomstbrief, pakket, nieuwe FB kaart, bagagelabels etc. En bij mij bleef het maanden stil. Kreeg uiteindelijk in februari een mailtje met wat het zou inhouden en dat het in april zou ingaan en uiteindelijk in de laatste week van maart de kaart en bagagelabels. Overigens is het een veel gehoorde opmerking dat het een paar maanden stil blijft na kwalificatie. Ik heb de indruk dat KLM die kritiek gehoord heeft en zich ter harte neemt, dus houd ons op de hoogte de komende tijd.
Voor de Explorer leden: Flying Blue verlengt de geldigheid van miles nu tot 31 december 2021 in plaats van 2020.
Ik word beter geholpen bij de PA lijn vs de reguliere plat suppot lijn. Ik dacht altijd dat het dezelfde mensen zijn, alleen de behulpzaamheid hangt af van het status level. Zou eigenlijk niet mogen. Ongeacht je status zou KLM toch haar best moeten doen (zeker in corona tijd) om elke klant goed te helpen A fine: Afgelopen week was mijn vlucht geannuleerd naar de VS. Kreeg een notificatie in mijn profiel, echter ontbrak een mailtje. Ofwel had geen bewijs Van het weekend mijn vlucht proberen om te zetten en daarbij werd doodleuk aangegeven dat ik €1500 prijs verschil moest aftikken Ik dacht hoho... geannuleerd betekend toch automatisch kosteloos omboeken?? Echter kon het niet aantonen. Volgende keer maar een screenshot maken. Vanochtend nogmaals gebeld, maar dan met de PA lijn. Na wat uitzoekwerk, keurig terug gebeld en kosteloos omgeboekt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen tussen PA en Plat support lijn?
Off topic, want geldt wellicht zowel voor PSL als PA: Ik was een beetje verbolgen over het feit dat ik erachter kwam dat als PA je ticket boekt, dat de boekingskosten niet per boeking zijn, zoals online, maar per persoon. Kreeg laatst een voucher voor een vlucht à 100 euro minder dan wat ik betaald had, bleek 4x 25 euro boekingskosten te zijn. Zo'n boeking was online dus 90 euro goedkoper geweest.
Mijn ervaringen met de PA lijn zijn uitstekend. Goede, snelle en vriendelijke service. Ik heb het idee dat de service nog net iets beter is dan bij de Platinum lijn. Overigens ben ik in het verleden bij de Platinum lijn ook altijd goed geholpen.