Flying Blue 'hotels for Miles'

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Urbanjazz, 8 jan 2019.

  1. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Ik lees zojuist dat Flying Blue een eigen branded programma en platform heeft gemaakt om Miles te sparen. Ze doen dit op basis van het PointsHound platform.
    https://hotelsformiles.flyingblue.com/hotel/search?locale=nl-NL

    Je kunt nu sparen en uitgeven met het boeken van hotels.
    Het zal de service alleen maar ten goede komen vermoed ik, mooi te zien.
     
    Daeni vindt dit leuk.
  2. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Het lijkt wel gewoon een ander subdomain te zijn. Verders alles, zo als het was. Je wordt ook van de links van Pointshound naar Hotels for Miles gestuurt. Ook het Login is hetzelfde. Ik was/ben erg tevreden met Pointshound en de extra miles.
     
  3. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Gekeken voor 4 achtereenvolgende overnachtingen, boeking 4 nachten achtereen 300 miles, 2 boekingen voor de eerste 2 nachten en laatste twee nachten geeft echter 1000 + 500 miles. Wat een verschil, alle beetjes helpen.
     
  4. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Is inderdaad andere link voor Pointshound. Verder prima dus.

    Let er wel op dat je geen BTW Factuur krijgt als je boekt via Pointshound, dit kan evt. problemen geven als je voor de zaak reist.
     
  5. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Krijg je nog wel je loyalty benefits via PointsHound?
     
  6. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Meestal niet, Pointshound gebruikt boeking platforms als Expedia om de boeking te maken met een mark-up en je krijgt hier dan weer een gedeelte van in punten. Loyalty benefits zijn meestal alleen als je via de website van het hotel boekt. Dit hangt echter af van het hotel/boekingsmethode, maar ga van nee uit.

    Verder ook altijd op de prijzen kijken, soms zijn ze stuk hoger dan bijv. booking.com soms ook wel eens beter. Ook heeft Pointshound nog wel eens leuke acties met een aantal extra bonus punten per booking.
     
    Jurian en Daeni vinden dit leuk.
  7. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Nog even een aanvulling. Bij het boeken van 1 of 2 nachten gaat net zoals het aantal Miles de prijs ook fors omhoog. Wat verder opvalt dat het aantal Miles enorm per datum kan wisselen. Prijs voor 4 dagen bij mij vergelijkbaar met de Accor website maar dan ook minimaal aantal Miles.
     
    Thijsk en Sandor vinden dit leuk.
  8. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Volgens mij is deze site al een tijdje in de lucht. Ik heb ergens medio vorig jaar op deze site zitten puzzelen. Ik zocht een hotel in noord queensland rond de kerst en dus heeeel erg prijzig. Maar via deze site had ik een zeeeeer scherp tarief in een van de meest luxe hotels in port douglas (sheraton) en kreeg ook net nog eens 600 miles bijgeschreven. Scheelde zeker 200-300 euro en nog eens miles erbij. Was wel een gepuzzel met de data, maar ik denk dat als je flexibel kan zijn hier best leuke aanbiedingen bij kunnen zitten.
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  9. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    mijn beste slag ooit was 7000 FB mijlen voor 6 overnachtingen in een NH-Hotel in Valencia
     
    VinceG vindt dit leuk.
  10. Michel1

    Michel1 Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    18
    Hallo allen,

    Onderstaande aanbieding, via Hotel for Miles, is wellicht een interessante optie om extra fb miles te sparen als je in de maand april boekt. Zo heb ik vandaag 9500 fb miles gescoord bij 3 nachten stedentrip (€90 p.p.p.n/3pers) in augustus. Prijzen vergeleken met meerdere websites (Expedia, booking.com en hotel.com) en prijs was overal navenant gelijk.

    upload_2019-4-2_19-57-12.png
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2019
    Carel1 en Urbanjazz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina