FB miles sparen met Revolut

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door RobertFB, 25 jan 2025.

1. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Ik weet niet of dit onderwerp al eens is langs gekomen (ik kon het niet vinden), maar je kan Flying Blue miles (of Avios) sparen met een Revolut rekening. Voor elke 10 euro die je uitgeeft ontvang je 1 RevPoint, dus in principe zou je al je vaste maandelijkse kosten via een Revolut rekening kunnen laten lopen, dus huur, energie, abonnementen die je niet met Amex kan betalen, enzovoort - maar ook al je winkeluitgaven. Er zijn wel allerlei voorwaarden aan verbonden. De RevPoints die je spaart kun je 1:1 inwisselen voor FB miles of voor Avios. Of het de moeite waard is moet iedereen zelf uitmaken. Overigens: voor wie een gratis Revolut rekening heeft is verplicht de Wisselgeld functie bij het sparen van RevPoints in te schakelen. Daarmee worden bedragen afgerond op hele euro's, dus als je een kop koffie afrekent voor 4,50 euro wordt dit afgerond op 5 euro - voor de 50 cent die je dan betaalt ontvang je 25 RevPoints - je betaalt dus 2 cent per point.

Laatst bewerkt: 25 jan 2025
  2. jvad

jvad Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    In deze thread zijn wat ervaringen hierover te lezen: https://insideflyer.nl/forums/threads/revolut-kaart.3102/page-4

Persoonlijk vind ik het een leuke extra. Ik kan nu ook FB miles sparen door de boodschappen bij de Albert Heijn te betalen. Ik heb een Metal abonnement dus krijg 0,5 punt per uitgegeven euro. Op zich zou het lonen als ik een keer de moeite doe om deze kaart wat meer voor de dagelijkse uitgaven te gebruiken die niet met Amex kunnen.

De spare change optie heb ik niet aan staan, 2 cent per punt vind ik echt te veel. Dan loont het meer om te wachten op een actie om miles te kopen bij Flying Blue zelf, of Subscribe to Miles te gebruiken (los van de discussie of miles kopen zinvol is).

RobertFB en Christian vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina