Ervaringen Afganistan

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Flying doc, 5 jun 2018.

  1. Zoals ik al eerder zei, er is geen verzekering die ook maar iets voor je doet in Afghanistan. Als buitenlandse zaken je moet komen helpen is dat geheel op jouw kosten. Als oud militair met meerdere uitzendervaringen heb ik wel vaker van die nieuwsgierige toeristen meegemaakt.. Je brengt niet alleen jezelf in gevaar, maar ook de mensen om je heen en die jou eventueel moeten helpen... Wacht gewoon een paar jaar...
     
  2. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Ik denk niet dat topic starter zomaar een naieve toerist is (zoals hij zelf ook al aangeeft). Daarnaast heb ik zelf bij bezoeken aan conflictgebieden in ieder geval een molestverzekering.. De opmerkingen dat er helemaal geen verzekering zou zijn is dan ook niet juist. Of iemand (met de nodige kennis en ervaring) een (post-)conflictgebied wil bezoeken dat is helemaal aan hem of haar.
     
  3. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Maar waarom nu naar een land als Afghanistan, terwijl er nog zoveel andere landen zijn? Ik heb bekenden van mij daar vandaan zien komen en snap @larzy1977 wat dat betreft wel...
     
  4. Oke misschien heb je inderdaad een verzekering die iets dekt, maar dan nog heb je Buza nodig om je in nood te helpen! En geloof me, dat moet je echt zelf betalen. Negatief reisadvies, is gewoon beter niet gaan!!!
     
  5. Unusualtravelblog

    Unusualtravelblog Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    63
    Heb je nog plannen om te gaan? Ik heb een tour operator gevonden die iets kan regelen. Veel zijn wel prijzig, dus zou ik het zelf houden bij een 3 a 4 dagen trip regio Kabul. (Staat ook op m'n bucketlist)
     

Deel Deze Pagina