Emirates skywards status match?

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door Daandeluxe, 18 jun 2017.

  1. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    hallo,

    Ik ben even benieuwd hoe het zit met de volgende status (gold) als ik nu een status match ga doen van blue naar silver.

    Moet ik dan 25.000 of 50.000 Miles maken om van silver naar gold the gaan?

    Thanks!
     
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    @Daandeluxe welkom! Bedoel je dat je met je huidige status bij een andere maatschappij wil matchen naar EK?

    Of bedoel je het aantal miles moet halen bij EK om Gold te worden? Als je het laatste bedoelt, dan is dat 50k in een jaar. Als je bijv. dit jaar al 25k heb gehaald voor je silver, dan heb je 25k nodig om gold te worden.

    Stel je ook even voor hier. :)
     
  3. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    Klopt!
    Ik wil matchen vanaf een ander programma en heb nu een lousy 4.500 in mijn EK account staan...
    Begin juli heb ik een EK economy tripje staan naar BKK welke 9.500 Miles oplevert en eind juli business met EK à 21.000 .
    Ik kan nu matchen met silver zodat ik begin juli hiervan kan profiteren , als ik pas bij 50.000 goud krijg is dit minder interessant....
    Ik kan dan natuurlijk beter matchen met gold wanneer ik na mijn trip van eind juli zelf silver heb bereikt
    Sowieso staan er nog genoeg vluchten geplanned dit jaar dus heel misschien zit platinum er wel in Het gaat me meer om het tempo

    Vandaar mijn vraag dus

    Thanks!
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Als je matcht krijg je alleen de statusupgrade en niet de corresponderende 'virtuele' miles. Je zult dus van 0 naar Gold moeten, ondanks je status.
     
  5. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    Ok top, duidelijk!
     

Deel Deze Pagina