Elite status doelen 2020

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door MVA20, 1 jan 2020.

  1. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    FB Gold weer makkelijk verlengd, met een roll over van 59 XP, dus een goede start van dit jaar, Komt nog 30XP bij van de FB AMEX, plus nog 24XP voor de zomervakantie naar Botswana, dus al weer heel ruim op de helft voor Gold. Zakelijk nog niets geboekt staan, maar dat komt wel goed.

    Hotels: te weinig langere verblijven in grote ketens om status te halen, en Afrika wordt 3 weken kamperen in de bush dus daar scoor ik geen punten mee.:D
     
    Wammes_NL, Warren en MVA20 vinden dit leuk.
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Je kan ALL Gold gewoon kopen voor €90 per jaar.
     
    VinceG en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  3. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Of €65 (of €100 voor 2 jaar) als je adres in de UK opgeeft en zegt dat je VAT exempt bent (dat checken ze verder niet).
     
    Wammes_NL, mgo01, Thijsk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Oh haha, kan je nagaan hoe weinig ik me in hotelprogramma's heb verdiept. :D
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  5. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Maar waarom zou je dat willen? Voor de upgrade en vroeg en late check in? Ontbijt krijg je niet eens. vind het niet zo veel voordelen. Of zie ik iets over het hoofd?
     
  6. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik krijg door de bank genomen een upgrade (indien beschikbaar), een voucher voor een welkomstdrankje en wat meer punten. Al met al zal het erom hangen of je dat dan "terugverdient". Ik heb de kaart van m'n werkgever, dus dan is het (privé) mooi meegenomen.
     
    Fripsmaster, VinceG en Miya vinden dit leuk.
  7. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Was als antwoord op @Vliegende_Keep omdat er werd overwogen om Silver te halen bij ALL, dan kan je mijns inziens gewoon ALL Gold kopen. Zoals @Sandor aangeeft, afhankelijk van het aantal stays is het maar de vraag of je het terugverdient met de upgrades, drankvouchers, etc. In mijn geval verdien ik het wel terug.

    Ik boek ALL bij vliegvelden bij een vroege vlucht (geen ontbijt nodig, ik ontbijt in de lounge) of als er geen Hiltons zijn in de plaatsen waar ik verblijf.
     
    Wammes_NL, Carel1, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Mijn kwalificeringsperiode loopt tot 31 juli en ik heb nu 367 XP. Platinum is dus al zeker t/m 31 juli 2021 (+ 3 maanden).
    IHG Spire Ambassador gaat dit jaar weer lukken.
     
    Wammes_NL, Thijsk, Vliegende_Keep en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Mijn kwalificatiejaar van KLM loopt t/m 31 maart, op dit moment 425XP en daar komt t/m 1 april nog 513XP bij, platinum dus al in de pocket voor de komende 3 jaar :D

    Verder lukt kwalificeren voor andere statussen niet, de Hilton status van de Amex is wel fijn. Zou graag Hyatt status pakken maar daar verblijf ik te weinig voor op plekken waar het logisch zou zijn Hyatt te boeken.
     
    MVA20, lloydje33, danfl44 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    In 3 maanden 513XP? Ga je voor snelste Ultimate ooit (binnen 1 jaar) of zo ;)
     
    Godenzoon14 en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Nee Ultimate ga ik niet halen, maar komt toevallig zo uit, VNO-DXB, OSL-SIN zijn wel de twee winstpakkers qua XP :D
     
    mgo01, JustinCase en westi vinden dit leuk.
  12. Nik

    Nik Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Status match Caesars diamond via Hilton. Verder ga ik geen moeite meer steken in Marriott Bonvoy, vind het redelijk kansloos.
     
  13. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Platinum status voor 2022 veilig stellen, dat gaat wel lukken, want volgende week is dat al zover.
    Kijken of we dit jaar 2023 ook gaan halen, ben al goed op weg en zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn, al kan het programma natuurlijk altijd nog veranderen.

    Een echt doel zou zijn gold bij Turkish Airlines, maar ik moet teveel via Frankrijk naar Istanbul, dan is kosteneffectief Klm-Air France verstandiger.
    Blijf dus daar zilver, en moet het van de paar business klasse vluchten hebben om in de lounge te kunnen.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Turkish is inderdaad een erg fijne status. Ongeveer de helft van mijn vluchten worden geüpgrade naar business :)
     
  15. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Dat is zeker ook mijn ervaring met Silver, toen ik nog veel economy met ze vloog, helemaal toen ze nog vanaf Amsterdam met de Boeing 737 of Airbus 321 toestellen vloegen, toestellen zaten altijd vol, en ook binnen Toerkei meer dan eens een upgrade.

    Probleem is echter dat ik niet alleen naar Turkije moet, en binnen Europa vliegen met Turkish is niet echt praktisch, dus ben ik 'gedwongen' om hierin een wat andere keus te maken. Gelukkig mag ik een paar keer per jaar geboekt voorin plaatsnemen als dat zo uit komt.
     
  16. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Mijn doel dit jaar is FB Platinum te worden (met wat er nu nog aan tripjes staat ben ik dat eind maart) en Marriott Titanium of in ieder geval Platinum verlengen.
     
  17. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Haar vind je kansloos aan Marriott? Ik ben er juist erg blij mee. Krijg altijd een upgrade bijv. en extra punten. Heb nu privé ook al aantal gratis nachten aan overgehouden.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2020
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Twee jaar zelfs. Afgelopen week weer de Ibis card gekocht en hoewel die geldig is tot 31-12-2020, is de upgrade naar Gold geldig tot 31-12-2021. Binnen die twee jaar krijg je het geld er wel uit met drankjes/upgrades/late check-out als je bij de juiste (= meer premium) merken verblijft. Als je alleen bij Ibis of Mercures verblijft dan is de waarde m.i. minder.
     
  19. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Ha, ik kijk net in de app en je hebt gelijk! Ik zie dat mijn gold tot 31/12/2021 is. Mooi, want die €75 ga ik er wel uit halen met inderdaad de premium merken van ALL.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina