Economy Plus United: kosten...?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door appie, 15 dec 2015.

  1. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Zo, we hebben geboekt!

    Het gaat de KL vlucht worden vanaf kopenhagen. Totaal 1250 euro pp. Prima! Ik heb 2 stoelen naast elkaar op upperdeck geboekt. Zelfs nog even met KLM gebeld of ik idd op de terugweg op Schiphol mocht uitstappen ;) Nachtje ervoor op Schiphol, het wordt een mooie reis!

    Voor de positioneringsvlucht, klopt het idd dat kl1125 hetzelfde toestel is als KL1126? Is natuurlijk een krappe aansluiting (dus ga er vanuit dat het hetzelfde vliegtuig is...), maar wil het wel zeker weten :)
     
    TravelTheWorld195 en jongesander vinden dit leuk.
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mooi dat je de knoop hebt doorgehakt!

    Het zal zeer waarschijnlijk hetzelfde vliegtuig zijn. Je kunt dit vrij eenvoudig checken door je vluchtnummer even in te voeren op flightradar of flightaware. Daar staat altijd het registratienummer erbij.
     
    appie vindt dit leuk.
  3. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Geen dank;) Haha, nee, geintje! Je hebt een goede deal gemaakt! Een goed product voor een hele goede prijs!
    En wat betreft de aansluiting: je reist toch alleen maar met handbagage, en aangezien je op CPH weer direct aan kan sluiten in de rij om te baarden, maakt het niet zoveel uit of het hetzelfde vliegtuig is;) Maar ja, het is dezelfde kist. :)
     
    appie vindt dit leuk.
  4. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Nou, inderdaad heel erg bedankt! Ben er heel blij mee en was er zelf niet opgekomen. Vindt het ook nog best wel spannend, maar komt vast goed!

    Thanks mensen, ik ga de aansluitende vlucht ook maar direct boeken. Of wachten tot de werelddeal dagen...? ;)
     
  5. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Goedkoper dan €109 incl. boekingskosten zal je niet gaan krijgen; dan kan je lang wachten:D
     
  6. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Hahaha. Mooi zo, dan ga ik boeken. ;)

    Nu nog een uitdaging voor een reis naar de dominicaanse republiek eind febr. Liefst business class als het lukt :)
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Zie post in de andere thread! Probeer altijd een paar startwaarden te geven en de beste fare die je tot nu toe zelf hebt gevonden. Dat maakt het voor de andere forumleden wat gemakkelijker met zoeken!:)
     
  8. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Je wordt er vast niet blij van, als je moet positioneren naar BRU, aangezien je zei uit het Noorden te komen, maar dan kom ik op €1817 uit. 20-26feb.

    EDIT: wat is ongeveer je budget? Een Caribisch eiland tijdens de vakantieperiode in C, zal niet heel veel goedkoper worden..
     
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    In BRU kun je vrij voordelig een park en fly boeken! 69 euro, wordt je met de shuttlebus gebracht en kun je de auto een week laten staan. Wel een simpel hotel, maar ach...
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina