Duitsland - Madrid 30/45xp & Lie Flat Latam voor 170,- euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Sebas, 12 mei 2019.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Hoe was die Hahn vlucht?
     
  2. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Ik vond het zeker de moeite waard. Ondanks de korte vlucht toch genoeg tijd om even te 'pielen' aan de stoel, kasten dittjes en datjes. Het opstijgen voelt heel anders, je wordt echt in je stoel gedrukt terwijl je mee kijkt bij de piloten. Dus al met al leuk om eens mee te maken. Als kleine opmerking nog, dat er alleen koffie en thee werd geschonken en droge koekjes. A.d.h.v eerdere reviews was dat eerder anders.

    Zeker leuk om eens te doen, ik zou er alleen niet nog een keer voor invliegen.
     
    jeroen100, Erwin, JustinCase en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Pedro1989

    Pedro1989 Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    119
    Trofeepunten:
    33
    Ik was ook even aan het kijken voor beschikbaarheid. Echter hoe kom je hier bij 45 XP? DIt is toch 30 XP, want voor de FRA-MAD leg krijg je toch geen XP? Of gaat AMS-FRA via CDG. Vertrek zelf het liefst uit DUS.
     
  4. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Ham-ams-cgd-fra-mad was mogelijk net als vanaf bre ipv ham. Zo heb je wel 45 zo. Als je nog geen status hebt en je wordt insideflyer premium heb je snel en goedkoop je status verdiend!
     
    Pedro1989 en lloydje33 vinden dit leuk.
  5. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Zag op VFT een tip dat je in eco nu voor 9 euro terug kan vliegen vanaf Madrid (met de Latam vlucht) naar Frankfurt via flug.idealo.de. Heb er zelf niets aan want mijn auto staat op Dusseldorf dan, maar misschien heeft iemand anders er wel iets aan..
     
  6. Robbiegrunnen

    Robbiegrunnen Newbie Premium Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
  7. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    HAM-AMS-FRA-MAD uitgevoerd op 3 juni. Fantastische t(r)ip! Bij het inchecken van de LATAM-vlucht mijn Alaska FF in laten geven en bovenop de 30XP dan nog 1750 Alaska miles gekregen voor dit laatste stukje.
     
    sebas_ly, Flyer1981, Thijsk en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Weps

    Weps Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Heb in me hele leven nog nooit in de business klasse gevlogen. Deze kans ga ik vanavond eens thuis bespreken.

    Kun je ook gelijk weer terug vliegen?
     
  9. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ik neem aan dat je de LATAM-vlucht bedoelt?
    Als je FRA-MAD-FRA vliegt in ieder geval niet omdat het toestel doorgaat richting Zuid-Amerika.
    Andersom MAD-FRA-MAD staat het toestel volgens mij circa 2 uur aan de grond.
     
  10. Weps

    Weps Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Oké bedankt Dirkontour. Dan later maar eens boeken.
     

Deel Deze Pagina