Duitsland - Madrid 30/45xp & Lie Flat Latam voor 170,- euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Sebas, 12 mei 2019.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Bummer
     
    jeroen100 vindt dit leuk.
  2. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Heerlijk dit :) Heb voor maandag 27-5 geboekt. Wel de KLM variant vanaf Dusseldorf. Vertrek pas om 12:25, dus rustig in de ochtend de trein pakken. Heb dus geen hotel nodig in Dusseldorf. :)
     
  3. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ook diverse mogelijkheden voor de terugreis vanaf Madrid. MAD-FRA is los voor 70 euro te boeken. De variant met Hahn air is circa 175 euro.
    dus voor onder 350 euro kun je DUS-LUX-FRA-MAD / MAD-FRA-LUX-DUS boeken met 2 vluchten in de Cesna Citation van Hahn Air
     
    Thijsk, lloydje33, Ambtenaruh en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Hoeveel M&M statusmiles brengt het ongeveer op enkel en retour tussen FRA en MAD in business met LATAM? (Ben gewoon lid, heb er nog geen status)
     
  5. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Volgens mij helemaal niks aangezien LATAM geen lid is van Star, maar van OW. Maar wellicht heeft iemands anders andere ervaring? Ik gebruik mijn Avios account, maar als je een Alaska account hebt, dan kan je daar ook de mijlen op zetten.
     
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Je kunt LATAM vluchten wel naar Miles and More crediteren, maar alleen als het een vlucht is van/naar een niet Europese bestemming. De FRA-MAD vlucht dus niet.
     
    vkpeter vindt dit leuk.
  7. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Bij LATAM kan ik geen andere FF nummer koppelen behalve van LATAM zelf... Zou zonde zijn als die punten verloren gaan.

    Zojuist heb ik de vlucht HAM-AMS-CDG-FRA-MAD nog een keer geboekt samen met een vriend:)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • LATAM.JPG
      LATAM.JPG
      Bestandsgrootte:
      54,4 KB
      Weergaven:
      51
    lloydje33, FlyingFonz, Jurian en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Bij de incheckbalie vragen / probeer in te loggen via de website van Royal Jordanian / doe een retroclaim.
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  9. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Hier lijkt het wel een optie, maar zou idd een bummer zijn als het geen earnings zou geven
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Jurian

    Jurian Blue Tier

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    134
    Trofeepunten:
    33
    Tijdens inchecken van LATAM vlucht via web of app krijg je de mogelijkheid om je OW FF-nummer invullen. Tenminste dat was in februari nog zo!
     
  11. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Het feit dat Air Berlin in deze lijst staat zegt waarschijnlijk genoeg...
     
  12. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Op 3 juni HAM-AMS-FRA-MAD voor 155€. Hopelijk kan ik de LATAM-vlucht bij Alaska crediteren.
    Nachtje Hilton Madrid en ook nog even een pin ophalen in het lokale Hard Rock Café, die ontbreekt nog in mijn collectie.
    De volgende dag terug met Air Europa BC MAD-AMS voor 220€, was ook geen hele slechte deal.
     
    lloydje33, Daeni, Flyer1981 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Jammer dat er niets beschikbaar is in de weekenden :(
     
  14. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Leuk! Ik zit op 3 juni ook op de LATAM-vlucht. Nog geboekt vanuit DUS-LUX-FRA-MAD. beschikbaarheid nu inderdaad zo goed als weg.
     
    Robby43 vindt dit leuk.
  15. sebas_ly

    sebas_ly Newbie

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Zojuist HAM-AMS-CDG-FRA-MAD geboekt voor €186 op 18 oktober. Nog even kijken of het lukt om er weekend Madrid aan vast te maken :)
    Begrijp ik het nou goed dat ik de KL vluchten gewoon bij FB kan crediteren en los daarvan de Latam vlucht bij een oneworld account? Of moet ik kiezen, dan ga ik namelijk toch voor de XP..
     
  16. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Je kan beide crediteren, dus KL vluchten bij je Flying blue en LATAM vlucht bij een Oneworld account
     
    sebas_ly vindt dit leuk.
  17. Erik_AMS

    Erik_AMS Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    3
    Wij hebben begin mei HAM-FRA-MAD (LH en LATAM) via billigflug.de geboekt voor vliegen in november. Nu is het winterschema van LATAM gewijzigd en vliegen ze nog maar 3 keer in de week en niet meer op de dag dat wij zouden vliegen. Dit kwamen wij bij toeval tegen omdat de vlucht niet meer in de LH en LATAM app staan vermeld. Geen informatie van billigflug.de of LATAM gekregen dus ook geen alternatieve vlucht. Iemand ook ervaring met deze cancellations?
     
  18. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Regel in het algemeen is dat je reisagent wijzigingen moet maken, tot aan check-in, dan is de vluchtmaatschappij verantwoordelijk.

    Je kan het beste dus contact op nemen met billigflug.de voor een verzoek omboeken/annuleren.
     
  19. Erik_AMS

    Erik_AMS Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    3
    Billigflug.de heeft de bookingen omgezet naar een dag later. Netjes afgehandeld.
     
  20. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Klopt inderdaad, miles & more wel ingevoerd maar geen punten helaas.
     

Deel Deze Pagina