Dubai?

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door SVDH, 20 aug 2014.

  1. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik was momenteel nog helemaal niet bezig met een specifiek hotel zoeken, en dus de prijzen te vergelijken:) Wilde eerst ongeveer weten waar ik moet zoeken, voordat ik een zoektocht begin naar de beste prijs/kwaliteit verhouding:p
    Maar goed, als je het dan toch vraagt: wil het wel enigszins budget houden, laten we ambitieus zijn en maximaal €125 per nacht als uitgangspunt nemen?:oops:

    Ik schat zo in dat de Mall of the Emirates zo ongeveer centraal in Dubai ligt. Als ik een hotel daar ergens in de buurt heb, dan moet alles goed te bereiken zijn?
     
  2. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Ik zit momenteel in Time Grand Plaza (Damascus street, Dubai) nabij de airport free zone. Dit hotel ligt eigenlijk een beetje aan de verkeerde kant DXB, maar metro line nabij. Merk wel dat Dubai zo uitgestrekt is dat je voor veel points of interests toch wel even met de metro moet. Dan maakt het mij weinig uit of dit 15 of 30 minuten is..

    Time grand plaza Hotel is trouwens verrassend goed! Zwembad op dak, sauna etc, keurig personeel en goed ontbijtbuffet. Voor lay-over zou ik m zeker weer boeken. Slaap komende nacht in 't Melia.
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Was t Melia nog plezierig? Met de huidige prijzen betaal je iets minder dan 100 euro per nacht wat erg interessant is. Of zijn er nog nieuwe pareltjes die ik moet proberen?
     
  4. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Meliá Dubai is zeker een aanradar ja! Design is mooi, goede service en vooral een schitterend uitzicht op Downtown Dubai vanaf het zwembad op het dak. Vond persoonlijk de afstand tot de metro wat ver (minstens 10 minuten lopen). Maar +/- € 100,- per nacht is een prima prijsje voor luxe hotel in Dubai.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 5 jan 2016
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Het is het Holiday Inn Express Jumeirah geworden. Alle prijzen stegen rap, dus ik heb snel geboekt. Uiteindelijk een zeer schappelijk prijs, inclusief ontbijt. Reviews van het hotel waren goed, dus ik kijk er naar uit om het zelf te ervaren!:)
     
  6. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Dubai Marina area is zeker een aanrader als je een paar dagen in Dubai bent, genoeg hotels om uit te kiezen en metro op ±10 min loop afstand.
     
    MarcoK vindt dit leuk.
  7. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Mee eens. Voor medio maart 3 nachten geboekt in het Amwaj Rotana. Met € 600,- totaal voor 2 personele relatief betaalbaar in die periode in de Marina area. Daarnaast spaar ik er 11.800 FB Miles mee gezien ik via Pointshound (Ja, Je leest het goed @jongesander )geboekt heb.
     
    jongesander vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina