Dubai PCR Certificaat

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door jesse01, 28 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    Dag allemaal,

    Ik heb net een last-minute geboekt naar Dubai. Vlieg morgenvroeg, maar zie dat ze daar een negatieve PCR test nodig hebben voordat je het land in mag. Ik dacht dat een sneltest voldoende was en die heb ik ook laten doen met uitslag negatief.

    Is er iemand die toevallig recent in Dubai is geweest en weet hoe strict ze hierin zijn?
     
    Grouchy en Frankb vinden dit leuk.
  2. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    jesse01 vindt dit leuk.
  3. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    464
    Trofeepunten:
    63
    jesse01 vindt dit leuk.
  4. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    MoonJ, Javadest en Ruut vinden dit leuk.
  5. Tommy

    Tommy Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    598
    Trofeepunten:
    123
    Hoor graag je ervaring, bij mij staat het ook nog op de planning in december maar twijfel of ik het laat doorgaan.

    Voor PCR test goede ervaringen met coronalab.eu - in ochtend testen in avond uitslag. Heb ik de afgelopen maanden 3 x moeten doen voor werk trip Curaçao.
     
    Thijsk, Grouchy en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  6. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Ik ben ook voor december aan het kijken. Zie dat directe vluchten erg duur zijn, maar indirect best top. Zitten neem ik aan nadelen aan. Wil het liefst direct, maar vele fares zijn minder dan 50% dan direct. Is daar iets nuttigs over te zeggen?

    Bijvoorbeeld ; Als ik van Ams naar Fra naar Dxb wil vliegen (met LH)...hoe zit het dan? Verandert er dan iets?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2020
  7. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    3.201
    Trofeepunten:
    483
    +1 , keurig geregeld daar.
     
  8. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Absoluut. Ik ga vandaag voor de 6e keer :D
     
  9. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    Heb uiteindelijk de PCR test van iemand anders met Photoshop bewerkt.

    Heerlijk weekendje in Dubai gehad

    [​IMG]
     
    Ruut en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  10. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    3.201
    Trofeepunten:
    483
    Heb je vooraf nog gekeken of de Centurion kaart nog perks met zich meebrengt in de gevangenis van Dubai?
     
    FlyingDutchman87, lloydje33, Carel1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.661
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Oh had dat niet eens gelezen! Gewaagd hoor!
     
  12. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Walgelijk gedrag. Fabriceren van testresultaten is geen kwestie meer van burgerlijke ongehoorzaamheid, maar van pure fraude ten koste van andermans gezondheid. Exact deze regelgeving zorgt ervoor dat jij in deze tijd toch een weekendje naar Dubai kan, maar blijkbaar gelden de regels niet voor jou?
     
  13. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Fraud in UAE is considered a serious crime and a person who is found guilty of committing fraud may receive a jail sentence or a fine. The punishment for fraud can range from 1 month to 3 years in jail although in a case of fraud against a government institution, that punishment could be extended up to 6 years in jail
     
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ugh. Categorie this is why we can't have nice things.
     
    lloydje33, Krabnov, JustinCase en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Ik hoop dat dit een post was voor het BLOWHARDS topic.... :confused:, maar dat zal wel niet...
     
    lloydje33, DirkOnTour, thomassmit en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Dat hij de bak in kan gaan in Dubai is zijn probleem, maar dat hij lak heeft aan de gezondheid van anderen maakt het ook een ander zijn probleem. 1 woord voor: egoïstisch. O nee nog 1: dom
     
    lloydje33, Carel1, Didier13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Jezelf als een elitair kwalletje presenteren (https://www.ad.nl/rotterdam/rotterdamse-studenten-kiezen-steeds-vaker-voor-luxe~ae92f04e/) is tot daar aan toe. Je mag helemaal zelf weten wat voor beeld je van jezelf de wereld inslingert.

    PCR-testen vervalsen is echter next level sneu. Dat is een middelvinger richting de maatschappij, richting de autoriteiten en richting alle mensen die zakelijk of privé in de problemen zijn gekomen, naasten zijn kwijtgeraakt en zich wél aan de regels houden. Mensen worden gek van het binnen zitten, hunkeren naar betere tijden, verlangen naar sociaal contact - maar jij, elitair uitschot, voor jou gaat overal de rode loper uit. Voor jou gelden de regels niet.

    Ik heb nieuws voor je, vriend. De rode loper gaat niet voor je uit. Met zulk strafbaar, laakbaar en onbezonnen gedrag ben je af. Het laagste van het het laagste. Je wordt uitgekotst. Bwhuaah!
     
    Carel1, thomassmit, Goldfly en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    Vind je deze reactie normaal? Je kent me helemaal niet, citeert een artikel uit 2016 en schept op basis van wat je in 2 minuten op het internet ziet even één of ander oordeel over iemand. Ik keur echt mijn eigen gedrag niet goed hoor, maar je kunt ook over het randje gaan.

    Daarnaast heb ik een sneltest laten doen, en voor mij is dat voldoende zekerheid dat ik de gezondheid van anderen kan waarborgen en verantwoord kan reizen. Dat er in Nederland niet genoeg capaciteit voor een PCR die 4% meer zekerheid geeft is dan heel jammer maar niet genoeg reden om de vrijheid van anderen te laten limiteren naar mijn mening.
     
  19. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    De risico's waren me bekend. Ik heb op voorhand een test laten doen. Op basis daarvan vind je dat ik de gezondheid van anderen niet belangrijk vind?
     
  20. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    "Voor jou is dat voldoende zekerheid"... De arrogantie druipt er vanaf. en "ik keur mijn gedrag niet goed". Maar wel trots erover vertellen op internet. Helaas is jouw zekerheid niet voldoende voor het land waar je heen ging. Willens en wetens wetten overtreden en gezondheidsrisico's nemen. Dankzij dit soort acties zitten we straks in november 2021 nog steeds met deze ellende. Neem aan dat je trouwens in quarantaine zit momenteel? Of vind je dat ook niet van toepassing op jezelf?
     
    lloydje33, thomassmit, danfl44 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina