Draag jij iemand aan, krijg jij mijn punten! Ik 0, jij platinum voordelen, lounge en Econ Com

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door silvernaarPFL, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvernaarPFL

    silvernaarPFL Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb een negatief punten saldo bij AMEX. Daar wil ik vanaf. Dat kan ik als mensen lid maak van AMEX. Nu wil iedereen dat dus dacht moet iets geven voor diegene die mij de aanmeldingspunten geef. Ik denk aan:

    1. Als iemand zichzelf of iemand anders via mij aanmeld bij Amex krijgt diegene 11.000 punten en ik 11.000 punten. Ik wil dan voor ongeveer 11.000 punten wel een ticket kopen voor je. Dus dan heb ik geen punten voordeel en jij hebt er 22.000. (11.000 op jou account en zelf te gebruiken en 11.000 op mijn account bij geschreven die ik direct aan je doneer/ticket koop. Voordeel is omdat ik platinum status hebt jij dat dan ook heb voor je vlucht als ik ticket koop. Zodra de punten bij mij verwerkt zijn boek ik voor je op KLM (ik heb wel een behoorlijk positief punten FB saldo)

    Vanzelfsprekend als je meerdere mensen aanmeld kan ik ook voor circa 22.000/33.000 kopen voor je. Of als je Amex Platinum doet 25.000 punten (heb jij er 25.000 en ik 25.000) Heb je meteen voor 50.000 punten. Zeg je na paar maanden Amex Platinum op.

    2. Als je zorgt voor circa 55.000 punten amex kan ik je Platinum maken (voor dit jaar, volgend jaar april wordt je dan gold 2018 en april 2019 silver).

    3. Zelf een beter idee? Of een combi of iets anders passend met mij doel om 55.000 punten op AMEX te krijgen. Vluchten maken heeft geen zin (want dat doe ik al genoeg) want gaat om amex en niet FB punten.

    Wie eerst komt, wie eerst maalt!
     
  2. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Met een gewone Amex plat kaart krijg je geen fb platinum for 2 toch?
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit topic gaat op slot aangezien @silvernaarPFL HIER ook al eens een soortgelijk topic heeft geopend en dat ook gesloten werd. Elke keer copy/paste van tekst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina