Discussie: OW | Economy | Europa-Verre Oosten voor 205 euro

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Quinten, 6 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    .
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2017
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Sharing is caring, heb je ooit gebruik gemaakt van de suggesties van anderen dan is een deal aanbrengen altijd een goede daad.:rolleyes:
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mijn bescheiden mening :

    Optie 1: delen en het risico accepteren. Een Y ticket heeft in mijn ogen veel minder risico om geannuleerd te worden.

    Optie 2: deel het "cryptisch". Iets kleiner risico dat een deal op grote schaal gedeeld wordt.

    Optie 3: zeg er niets over.
     
  4. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Misschien kan je hem cryptisch beschrijven zoals ze ook vaak met fuel dumps doen. Het is namelijk altijd leuk om dit soort puzzels op te lossen, ook al zou ik hem zelf niet boeken omdat het OW is :D
     
  5. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Of misschien via PM alleen met mij delen ;)
     
  6. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    @jongesander: ik ben eigenlijk benieuwd naar wat jij zou doen, voor welke optie ga jij?
    @thomassmit: om je op weg te helpen met puzzelen... de afkorting OW, die staat trouwens OneWorld en niet voor OneWay :p
     
  7. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ik hou het bij optie 3 vandaag, ik hou 'm voor mezelf. Alhoewel, als je puzzelt komt ie vast boven water. Maar het ging me meer om de discussie, wat zouden jullie doen als je op zo'n tarief stuit?
     
  8. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    I know, maar ik ben SkyTeam fan..... ;)
     
  9. Maan

    Maan Guest

    Dit is dus precies de reden dat ik nooit meer wat in deals forum plaats. Teveel ego's.
     
  10. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Zonder twijfel zou ik de deal posten. Ik zie het zo: ik heb zoveel gratis tips gekregen op dit forum, dat als ik dan een keer een deal kan posten ik dat zeker zal doen. Waarom zou ik alleen maar halen en niets brengen?

    Iedereen is vrij om te doen wat ie wil, maar ik vind het persoonlijk erg jammer als iemand dat niet doet.
     
    ErwinLansing, Flying doc en flykoen vinden dit leuk.
  11. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het staat je uiteraard vrij maar met een actie als deze bouw je geen crediet op. Dit zijn niet echte people skills zeg maar...
     
    flykoen vindt dit leuk.
  12. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Je klep houden.
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  13. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Het lastige hieraan is dat je het forum zo goed als dood maakt....

    Ik heb meerdere reacties gelezen van mensen die hier geen deals meer willen posten, omdat er teveel van geprofiteerd word en er vrij weinig terug komt. Ik moet wel zeggen dat dit in mijn ogen een bedreiging is voor dit forum en dat er voor zorgt dat veel mensen passief zijn en alleen lezen. Wel kan ik het goed begrijpen als je er zelf veel tijd in stopt.

    Een oplossing kan natuurlijk zijn om er een private forum van te maken waar je alleen toegang krijgt bij {insert nummer} aantal berichten. Dan moet je daadwerkelijk eerst hebben bijgedragen aan het forum en zijn deals in principe afgeschermd. Misschien een idee @Lionell? Ik kan me voorstellen dat deze feedback vast al eerder heb gekregen.
     
    flykoen vindt dit leuk.
  14. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Dan kijk je dus op kwantiteit en niet kwaliteit. Hoef ik alleen maar 2000 keer iemand te feliciteren met zijn verjaardag en ik heb toegang tot de holy grail. Nice! Het afschermen van bepaalde boards op het forum lijkt mij geen oplossing. Laat lekker alles open en laat de bal bij de persoon met de deal.
     
    DirkOnTour en Sanne von Kriegenbergh vinden dit leuk.
  15. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Met het risico dat je straks alleen nog deals gepost krijgt die toch al op FT, SF en F4F staan? Dan heeft dit forum toch totaal geen bestaansrecht meer?

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeker van mening dat de persoon met de deal de persoon is die de call maakt om te posten, maar als iedereen stopt met posten omdat anderen het ook niet meer doen, dan kan dit forum net zo goed dicht?
     
  16. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Snap je punt wel, al is dit forum m.i. meer dan alleen een deal share platform :).
     
  17. Maan

    Maan Guest

    Ja Thomas is het referral hengelen vergeten, dat is natuurlijk de main attractie!
     
    TXL-ler, Rutger en Flying doc vinden dit leuk.
  18. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik denk dat ik een van de grootste bijdragers ben van zelfgevonden deals. De motivatie is al behoorlijk afgenomen het laatste jaar maar laten we samen de schouders er onder zetten en dit soort egocentrische acties negeren.
     
    TheoS, DirkOnTour, flykoen en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    @Quinten, ik denk dat je een weloverwogen keuze hebt gemaakt om de deal niet te posten.

    Het dilemma wat jij aankaart heb ik al maanden geleden aan de kant geschoven. Ik houd alle deals achter gesloten deuren.
     
  20. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Dat doe ik nu ook en ergens is dat natuurlijk jammer. Daarom hoopte ik op een discussie die me in het vervolg misschien anders zou doen beslissen (en met mij misschien meer mensen). In moddergooien heb ik geen zin, dus ik stap uit deze 'discussie'.
     
    Rutger vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina