Delay checken

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door high_class, 23 jul 2017.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Via trip case kreeg ik een delay melding voor morgen ochtend (100 min vertraagd). Echter op de ryanair site in dit geval is niets te vinden en op athens airport departures ook niet. Hoe weet ik of ik kan uitslapen? :-D
     
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    check je vluchtnummer op FR24. En kijk evt naar registratie of ie vertraging heeft bij vorige vluchten.
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    uiteindelijk was het weer de oorspronkelijke vertrektijd, chill dat ik toch niet besloot een uurtje langer te blijven liggen
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  4. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Het zal je maar gebeuren dat je door zo'n melding besluit uit te slapen en daardoor je vlucht mist. Ik ben überhaupt altijd huiverig bij vertragingsmeldingen. Ik ben liever eerder dan dat de vlucht al weg is.
     
  5. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    KLM heeft me wel eens proberen te bellen voor een vlucht met bijna 5 uur vertraging. Had ik niet door, en was gewoon naar de gate gegaan. Ik was de enige die dat had gedaan, want er zat dus verder helemaal niemand. :oops: Tsja wat doe je dan in zo'n situatie? 7 uur rondhangen dus en vervolgens verhalen van andere passagiers aanhoren die 'nog even in bed waren gaan liggen' of nog een paar uur 'de stad in waren gegaan'. Ik voelde me best sneu... (maar wel 623€ terug gekregen, dat vooruitzicht hield me op de been)
     

Deel Deze Pagina