Beetje heel erg gefrustreerd en zoekend naar adviezen: WAT kan ik nog doen? Vluchten met Kenya Airways, geboekt via opodo , zijn geannuleerd. Eigenlijk wilde ik omboeken naar volgend jaar: maar wacht al 7 weken !! Op reactie van opodo. Amex zegt niks te kunnen doen. Opodo heeft in voorwaarden staan dat ze alleen de dienst van verkopen leveren, Kenya Airways zegt ga naar opodo, amex zegt gaan maar naar opodo. Opodo is niet bereikbaar. Iemand de goede tip (ja niet bij een ota boeken had ik helder)
Ik lees dat contact met Opodo heel slecht is maar dat het sommige mensen wel goed lukt via Facebook (messenger). Wellicht via twitter of andere social media DM sturen?
Zeker frustrerend, beste is blijven proberen, en op verschillende tijdstippen bellen. Probeer ook andere internationale nummers. Alternatief is via de chat proberen, op hun website, of zoals Jeroen aangeeft, social media. Wat is de reden dat Amex je niet kan helpen? Vooral als je vlucht geannuleerd is lijkt het me dat je een chargeback kan doen om niet geleverde diensten? Je kan ook vragen of Kenya Airways je ticket wil overnemen en opnieuw wilt uitgeven. Technisch is dat mogelijk, alleen soms moet je als brugman praten zoiets voor elkaar te krijgen.
Bedankt voor de tip.. op dit moment ben ik alleen Kris de chat-robot tegengekomen.. die je doorsluist en uiteindelijk wordt je doorverwezen naar je boeking.
Ok dat laatste is een interessante optie. Maar ja wanneer kunnen we weer reizen.. Amex doet absoluut helemaal niks! Het is in dit geval echt dat iedereen zwijgt of naar de ander wijst. Bedankt voor je adviezen
Ik heb bij KQ mijn verlies genomen en een voucher geaccepteerd. Dan ipv business class naar Ethiopië maar economy naar Mauritius oid.