de Bijenkorf Card

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. Remco

    Remco Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ze hebben weinig commercieel besef daar bij ICS... Ik heb het afgelopen jaar 20k uitgegeven met mijn Bijenkorfcard en bel vanochtend op dat ik ontevreden ben met de nieuwe gebuikersvoorwaarden en dat ik hem op wil zeggen. Die medewerker voerde zonder hapering mijn opzegging door. Voor mensen die dus willen dreigen met opzeggen om betere voorwaarden te krijgen, dat werkt daar dus niet :p
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Weinig besef van klantenbinding daar bij ICS inderdaad. Wij hadden precies hetzelfde gedaan en met een bestedingspatroon van ook nog eens meer dan 20k per jaar werden wij aan de telefoon bijna belachelijk gemaakt toen we de nieuwe gebruikersvoorwaarden aankaartten. Kaart direct opgezegd, met zo'n customer support verdien je geen klanten:eek:
     
  3. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Ook ik ben niet enthousiast over de nieuwe voorwaarden van de Bijenkorfkaart, maar toch heb ik nog steeds een MasterCard nodig, omdat AMEX vaak niet wordt geaccepteerd. Hoewel punten sparen nu een stuk langzamer gaat bij de Bijenkorf, is dit toch nog steeds de meest aantrekkelijke kaart (en per saldo gratis als je maar genoeg uitgeeft inderdaad, ook ik zit ruim boven de door jullie genoemde 20K). Of hebben jullie nog betere opties?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2015
  4. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    De Bijenkorf card houdt ermee op... op 31 maart 2022 vervallen alle punten. ICS stuurt dan alle card houders automatisch een Mastercard Gold ter vervanging. Daarmee zijn de Amex cards nog de enige in NL waarmee je punten kan sparen.
     
  5. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Klopt, dat was ook de reden waarom een collega van me daarom maar de Amex Platinum heeft genomen.
     

Deel Deze Pagina