Crowne Plaza BRU Airport

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Lionell, 6 sep 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit is de tweede keer dat we in dit hotel verblijven. Tijdens check-in was er een misverstand over upgrade naar een club room, snel opgelost, personeel heel behulpzaam. Ik dacht de vorige keer dat we al in een "club" room zaten, dus niet haha. Deze keer wel, met toegang tot de Skylounge :)

    Oh en dit hotel apprecieert sociale media, dit kregen we toen we net in onze kamer waren.
    photo.JPG
     
  2. texasbart

    texasbart Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    Cool! Ik moest het gisteren in de Ramada in Basel stellen met een flesje water en een Twix :p
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De eerste keer hebben we ons laten vangen aan de prijs van de mini bar en de prijs van het restaurant. Dus deze keer blij met de upgrade van 35 euro naar club room op 6e verdieping met toegang tot de Sky Lounge. Een 3 liter fles Chivas en we zijn de enigsten hier :) Alleen jammer dat de hapjes zo goed als op zijn.
     
    texasbart vindt dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit stond op de achterkant van het kaartje wat aan de fles hing... De Skylounge was héél rustig, we zagen op het bordje bij de inkom dat ze de hapjes enkel serveren tot 19u30... daarvoor waren we dus net te laat. Maar we kijken al uit naar het ontbijt morgenochtend met gerookte zalm *spoiled mode* :D
    Screen Shot 2014-09-06 at 22.jpg
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb tijdens de check out de upgrade trouwens niet hoeven te betalen en kreeg de mededeling dat tijdens de volgende 5 verblijven de kans op upgrade naar zelfde soort kamer groot is omdat het hotel een tekort heeft aan standaard rooms de komende maanden. Dus geen slechte deal om 129 euro te betalen voor een kamer van 590 euro per nacht!
     
  6. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Leuk!! Ook interessant dat het kennelijk z'n vruchten af kan werpen door een enthousiaste tweet te versturen op voorhand... ;)
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja heel mooi gebaar, we vroegen ons gisteren alleen af hoe ze m'n twitter naam aan m'n reservatie hebben kunnen linken? Denkelijk de foto op m'n twitter profiel, want net na het inchecken waren we 2 minuten op onze kamer toen de manager on duty ons de fles kwam geven. Fijn hotel en fijn personeel. Oh en in de SkyLounge serveren ze enkel hapjes tot 19u30, goede weet voor volgende keer :) Op 18 oktober zijn we daar weer.
     
  8. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Hadden jullie een bonus package + breakfast erbij geboekt? Die packages kan ik namelijk niet (meer) vinden. Ik zie alleen bonus packages van 1000 punten voor €5 extra
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @TheoS , probeer het eens via deze LINK ;)
    Daar vind ik hem gelijk :)

    P.S.: deze link werkt trouwens het hele jaar, ook al wordt ie maar periodiek aangekondigd :)
     
  10. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Hey, bedankt!!
    Interesting... Als je op gewoon standaard op 'best price guarantee' klikt, krijg je deze mogelijkheid niet te zien! Deze link kan ik goed gebruiken bij mijn Into The Nights boekingen! ;)
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad! Via die link heb ik al mijn overnachtingen bij CP BRU Airport geboekt, 7 x 5000 punten die als elite tellen... tel daarbij de 600 punten voor de check in als platinum member, base earnings, elite bonus punten en punten voor uitgaven in het hotel. OK goedkoop is het niet aan 129 euro per nacht, maar ik zie het als een investering voor volgend jaar. In combinatie met de Into The Nights promo kijk ik uit naar ongeveer 100K in punten, goed voor 20 overnachtingen in points breaks... of points & cash boekingen.
     
    flyerbe en TheoS vinden dit leuk.
  12. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Ik zie me er ook nog wel een nachtje of twee verblijven zo. Zelfs al is het belachelijk dichtbij mijn woonplaats. Maar het is nog dichter bij mijn werk, dus dat is een excuus. Er is trouwens een heel fijn park achter het hotel.
     
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja héél mooi park achter het hotel, de club room waar we afgelopen weekend verbleven keek daar op uit. Als het mooi weer is dan zetten ze ook de deuren van de ontbijtzaal open zodat je buiten kunt ontbijten.
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    We hebben de hele lounge voor ons alleen blijkbaar vanavond :)
    lounge.jpg
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vanavond weer een verblijf in Crowne Plaza BRU Airport, tijdens de check-in vroeg ik of het mogelijk was om een upgrade te krijgen naar een club room zodat we toegang hadden tot de lounge, maar helaas kreeg ik hierop een negatief antwoord omdat de hele 6e verdieping inclusief lounge was afgehuurd voor een privé evenement. Even later toen ik buiten stond te roken werd duidelijk waarom... De Belgian Red Devils verblijven hier al de hele week en hebben die hele verdieping afgehuurd haha.

    Eerste keer dat we hier zitten op een vrijdagavond, had ik het op voorhand geweten had ik het verblijf verzet. Er is behalve de Belgische nationale ploeg, ook nog een evenement (gigantische receptie) van een of ander multinational bedrijf. Het wordt dus vroeg ontbijten morgenochtend als we de drukte willen voor zijn. Nog 1 verblijf hier dit jaar en ik heb m'n Platinum status voor volgend jaar binnen.
     
    Mike, Ready2Board en flyerbe vinden dit leuk.
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Gisteren m'n boeking aangepast voor komende vrijdag zodat we zeker een club room met lounge access hebben. In theorie zou ik nu als Plat member een upgrade krijgen naar een junior suite, dan hebben we daar alle kamers gehad behalve de presidentiële suite :)
     
    TheoS en flyerbe vinden dit leuk.
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Helaas geen verdere upgrade gekregen, alles zat vol qua suites. Lounge begint langzaam vol te lopen, gelukkig hebben ze deze keer genoeg snacks voorzien én er staat een volle fles whiskey :) Personeel zoals gewoonlijk weer super vriendelijk, uitgebreide review volgt binnenkort op de IVV frontpage.
     
    Jan van Putten en TheoS vinden dit leuk.
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Kleine verandering bij het hotel ivm de gratis taxi dienst van en naar het vliegveld tijdens het weekend, dit is nu betalend! Zowel taxi chauffeurs als gasten waren hiervan niet op de hoogte... Ik wacht nog op reactie van het hotel.
     
  19. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Hmm, dat is minder. Hoeveel moest er betaald worden voor een ritje? Als zelfs de chauffeurs het niet eens weten?!

    Zelf heb ik ook in dit hotel overnacht en bij het inchecken sprak het meisje aan de balie niet eens Nederlands! (oftwel zo gebrekkig, dat ze vroeg of we in het Engels verder konden...) Amai zeg, wa is da nu! o_O
     
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Enkele rit van het hotel naar het vliegveld was 9 euro...
    Met zowel inchecken als uitchecken ben je daar inderdaad afhankelijk van het aanwezige personeel, ik heb goede en slechte ervaringen.
    Ik heb trouwens m'n verblijf wat ik op 27 dec had geboekt geannuleerd, sinds vandaag gekwalificeerd als IHG Platinum dus ik bespaar een extra kost dit jaar.
     
    TheoS vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina