Contest: Win een trip naar New York met Norwegian Airlines

Discussie in 'Nieuws' gestart door Amy_R, 5 mrt 2018.

  1. NinaE

    NinaE Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Mijn BFF gaat mee omdat zij nog nooit verder dan Maastricht is geweest!
     
  2. Menters

    Menters Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Goedenacht, net terug van een late dienst en doe graag nog even mee met de verloting. Wil graag naar New York omdat de stad voor mij symbool staat optimisme en vernieuwing. Mijn vriend hoop ik dan te verrassen en weet zeker dan hij mee gaat.
     
  3. Sjors

    Sjors Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik zou graag met Murat gaan om "the new kid on the block" eens uit te proberen om te vergelijken met Delta/United/KLM en Lufthansa. Ben erg benieuwd!
     
  4. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Interessante vraag @Goldfly! Maar wat ik in het artikel heb geschreven klopt:). De goedkoopste enkele reis van Amsterdam naar New York die ik gevonden heb komt uit op € 159,90. De goedkoopste terugvlucht kost € 169,90. Dat is dus € 329,80 voor een retour. Maar het gaat hier om een reis van twee personen waardoor de totale kosten voor alleen de vlucht uitkomen op € 659,60.

    Dan komen we bij de extra kosten. In het artikel heb ik geschreven dat de winnaars een retourvlucht in economy krijgen inclusief ruimbagage, stoelreservering en maaltijd. Toen ik mijn dummy boeking maakte zag ik dat het meenemen van een stuk ruimbagage € 35,- per persoon per enkele reis kost. De totale kosten komen dus op € 140,- voor twee personen retour. Vervolgens kun je een stoel uitkiezen voor € 35,- per persoon per vlucht. Dat is nogmaals € 140,-. Als laatste kun je nog een maaltijd uitkiezen die ook € 35,- per persoon per vlucht kost en wat in totaal weer uitkomt op nog een keer € 140,-! De totale kosten komen hierdoor op € 1.079,60.

    Dat is het goedkoopste tarief wat ik heb kunnen vinden. Als de LowFare tarieven zijn uitverkocht kun je een duurder LowFare+ of Flex Tarief uitkiezen waardoor de totale kosten al gauw stijgen richting de € 1800.

    Toegegeven, ik reis meestal alleen met handbagage dus die kosten zou ik zelf niet hebben;). Dat geldt echter niet voor iedereen en ik vind dat een airline geen prijs kan weggeven waar je later moet bijbetalen voor ruimbagage. Bij Norwegian mag je 10 kg handbagage meenemen op LowFare en LowFare+ tarieven, op Flex tarieven 15 kg. Voor een stoel zou ik heel misschien willen bijbetalen om bij elkaar te zitten en een maaltijd zou ik zeker niet overslaan op long-haul vluchten. Op mijn vlucht met Icelandair naar Canada een paar jaar geleden heb ik ook gewoon betaald voor een maaltijd.

    Feit is dat de totale kosten voor twee personen kunnen uitkomen op een bedrag van € 1000 - € 1800 naar gelang de datum zij vliegen.
     
    Lionell, Keystation, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. MaxJ91

    MaxJ91 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    New York, dat lijkt mij een prachtstad! Ik zou met mijn zus gaan, ze studeert volgende maand af en is wel toe aan een leuke stedentrip voordat het werkende leven begint. Zelf heb ik als hobby om naar landen af te reizen waar ooit Nederlanders zijn geweest, Kaapstad en Taiwan heb ik bijvoorbeeld al gehad. Nieuw-Amsterdam mist helaas nog op mijn lijstje!
     
  6. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou graag mijn oudere broer mee naar New York willen nemen. Lijkt mij erg vet om die stad te mogen bezoeken en te documenteren. Mijn broer en ik hebben in het verre verleden tegen elkaar gezegd dat wij samen naar NYC zouden gaan om langs alle monumenten te lopen en de sfeer te proeven en dollar pizza te eten. :)

    Jullie krijgen een full-on filmpje mocht ik bij chance de winnaar worden.. :)
     
  7. MarcoM71

    MarcoM71 Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Met mijn man Santiago. Omdat we nog steeds niet op huwelijksreis zijn geweest sinds ons huwelijk vorig jaar.
     
  8. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik zie trouwens dat er nog mensen reageren terwijl het al 12 uur geweest is?
     
  9. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Alle antwoorden tot 12:00 uur zijn geldig.
     
    lloydje33 en FlyingIvo vinden dit leuk.
  10. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Dank voor de toelichting Goffe.. Ik denk dat het mijn theorie bevestigd dat het Norwegian niet subtstantieel goedkoper zal zijn dan KLM of een andere carrier die kant op. het enige is dat een one-way goedkoper zal zijn, maar over het algemeen wil iedereen weer naar huis ;-)
     
    thomassmit, FlyingIvo, Flying doc en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Amy_R

    Amy_R Administrator Medewerker Premium Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    Maak je geen zorgen, de deelname-landingspage is automatisch offline gegaan om klokslag 12 uur, en daaruit wordt de winnaar willekeurig gekozen. Vervolgens kijken we dan of diegene ook echt een forumpost heeft gedaan binnen de juiste tijden en of er nergens vals is gespeeld:)
     
    MarcoM71, lloydje33, MartinR en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Gefeliciteerd aan de winnaar! Goeie reis en maak leuke herinneringen in NYC!
     
  13. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Oh shit alleen hier wat gepost... hahaha.
     
    Marcelle vindt dit leuk.
  14. MarcoM71

    MarcoM71 Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    En de naam van de winnaar zou hier toch ook bekend gemaakt worden zei je ?
     
  15. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Waarschijnlijk iemand die we nooit meer terugzien op het forum. “Bedankt en tot ziens” ;)
     

Deel Deze Pagina