Contest: Win een trip naar New York met Norwegian Airlines

Discussie in 'Nieuws' gestart door Amy_R, 5 mrt 2018.

  1. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Ik zou absoluut mijn vrouw meenemen. We zijn beide nog nooit in New York geweest. Nog mooier dan reizen en nieuwe steden ontdekken is deze ervaringen delen met de mensen van wie je houdt.
     
  2. Marcelle

    Marcelle Blue Tier

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    33
    In de jaren 80 ben ik ooit samen met een vriendin van het internationale JFK naar het nationale vliegveld gereden in een taxi dwars door NY en natuurlijk helemaal niets gezien. Misschien wordt het 35 jaar later eens tijd om New York echt te bezoeken. Beter laat dan nooit, nietwaar? En dan natuurlijk met mijn man
     
  3. Mark_

    Mark_ Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Zojuist ook meegedaan aan deze leuke actie. Nu hopen dat ik win! ;-)

    Als ik zou gaan, zou ik een uitgebreid verslag maken van de reis om aan alle lezers van de site te kunnen laten zien hoe leuk New York is. Verder een verslag hoe het is om met Norwegian naar NYC te vliegen.

    Met wie ik zou gaan? Lastig, maar ik denk een vriend of vriendin! Tenslotte heb ik een camaraman of vrouw nodig! ;-)
     
  4. TamaraBaars

    TamaraBaars Newbie

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Ik zou zoooooo graag naar NY willen gaan. Mijn number one op mijn bucketlist. Ik zou graag met mijn beste vriendin gaan. Een paar jaar geleden zouden we al bijna gaan maar door haar zwangerschap ging het niet meer door. Nu na twee prachtige kindjes is het tijd om nu echt te gaan. Heeft zij wel verdient.
     
  5. JanKleijn

    JanKleijn Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Met wie is makkelijk: mijn vriendin natuurlijk en waarom? Heb nu al zoveel films en series gezien die in New York spelen dat ik het wel eens allemaal met eigen ogen wil gaan zien!
     
  6. noppie

    noppie Blue Tier

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    “Start spreadin' the news, I'm leaving today
    I want to be a part of it: New York, New York.“
    En natuurlijk gaat m’n vrouw mee op reis.
     
  7. Elisjem

    Elisjem Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Jaren geleden waren mijn man en ik samen voor het laatst in New York. Op de stad werden we verliefd en nog verliefder werden we op elkaar.
    Nu zijn we alweer 10 jaar samen, maar omdat ik toen net bevallen was hebben we dat helemaal niet kunnen vieren. Daarom zou een reisje naar New York een geweldige gelegenheid zijn om dit alsnog samen te vieren.
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben niet de auteur van dit artikel. @Goffe de Boer kan jij dit uitleggen aub?
     
    Goldfly, lloydje33 en Flying doc vinden dit leuk.
  9. Alliema

    Alliema Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Mijn lief woont in New York. Ik zou deze reis heel graag winnen, dan zijn we weer even samen....
     
  10. Marianne292

    Marianne292 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wat een verwennerij! Samen met mijn vriend over Broadway wandelen en Pretzels eten bij een stalletje dat gun ik hem zo en daarom doe ik mee!
     
  11. aleksandra

    aleksandra Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou supergraag met mijn dochter Faye gaan. Ze is altijd zo druk bezig met haar huiswerk. Daarnaast heeft Faye een broer die de afeglopen 2 jaar 10 x naar het ziekenhuis in Amerika moest omdat hij een zeldzame spierziekte heeft, Faye kon maar 1 x mee verder was zij thuis aan het leren. Ze verdient het zo!
     
  12. aleksandra

    aleksandra Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou mijn dochter Faye laten gaan, net 16 geworden en de afgelopen 2 jaar zo vaak thuis moeten blijven terwijl haar broer voor een zeldzame spierziekte naar Nationwide Childrens'moest, zat zij te blokken voor 4VWO. Ze verdient het zo! NY is the place to go!!
     
  13. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    92 posts in dit topic tot nu toe waarvan 55 mensen met slechts 1 ( namelijk deze) post.
    Just saying....
     
    FlyingIvo, Daan3, Dylanski en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. hugo92

    hugo92 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou graag met Kevin, een goede vriend van mij, naar New York gaan! We wilden samen een verre reis plannen voor deze zomer maar door omstandigheden van andere vrienden die mee zouden gaan is dat helaas niet gelukt. Hoe leuk zou het zijn als wij alsnog naar New York kunnen?! Mijn enige reis ooit buiten Europa was naar Japan, dus nu wordt het wel eens tijd naar het westen te vliegen. Ik ben benieuwd naar alle bezienswaardigheden, winkels en drukte die New York te bieden heeft. Als er één stad in de wereld is waar je ooit geweest moet zijn is het wel New York!
     
  15. Wendy

    Wendy Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou heel graag voor het eerst in mijn leven naar New York willen en dan het liefst samen met mijn beste vriendin. We zijn beiden opgegroeid met series als Seinfeld, Friends, Will & Grace en Sex and the City en hebben daardoor natuurlijk een flink geromantiseerd beeld van de stad. Tijd om het eens allemaal met eigen ogen te gaan zien en beleven!
     
  16. stefan_vdb

    stefan_vdb Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    13
    Ik zou graag met mijn moeder naar New York gaan, het lijkt mij geweldig om samen hier tijd door te brengen en de stad te ontdekken.
     
  17. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Mijn vriendin zou het tweede ticket op haar naam krijgen. Het geld wat we dan uitsparen aan tickets kunnen we in een hotel steken om ons verblijf langer te maken zodat we in alle rust door NYC kunnen struinen.
     
  18. Flossie

    Flossie Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Mocht ik de gelukkige zijn dan gaat mijn zoon mee, samen NYC verkennen dat zou een lot uit de loterij zijn en het is alweer te lang geleden dat wij samen op reis gingen.
     
  19. dmmdh

    dmmdh Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik zou, mocht ik winnen, mijn vriendin meenemen. We houden beiden enorm van reizen en in New York zijn we nog nooit geweest.
     
  20. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ik ga waarschijnlijk met mijn beste vriendin/ex-collega. Genieten van 1 of meerdere broadwayshows en haar kennende veel shoppen :(.
     

Deel Deze Pagina