Contest: Win een trip naar New York met Norwegian Airlines

Discussie in 'Nieuws' gestart door Amy_R, 5 mrt 2018.

  1. Mikkel

    Mikkel Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Als Deense skileraar in Oostenrijk werd ik verliefd op een Nederlandse skilerares. Toen het seizoen was afgelopen zijn we beide vaak naar elkaar toe gevlogen om elkaar te kunnen zien. Omdat de afstand tussen Rotterdam en Kopenhagen toch wel erg groot is, heb ik toen een one-way-ticket gekocht om naar Amsterdam te verhuizen. Zelf vlieg ik vaak voor mijn werk nog naar Scandinavië en af en toe mag dit samen met mijn vriendin. Het is geweldig om samen elkaars en andere culturen te leren kennen. Ik hou van Nederland, maar zou ook heel graag de Atlantische oceaan over gaan om samen met mijn vriendin dat gedeelte van de wereld ontdekken!--
     
  2. Emmy

    Emmy Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Oh wat een supergave actie! Ooit 1 dag in NY geweest met mn broertje, zusje en man. Toen niet echt een goede indruk gekregen van deze imposante stad. We waren op doorreis, we hadden een jetlag... Zijn toen op het Empire State builing geweest, maar daar houd het ver mee op. Ik zou nu met mijn zusje (die ook m'n goede vriendin is) alleen gaan, we houden allebei van door mooie steden struinen en op zoek gaan naar unieke plekjes en dingen. We houden van shoppen en van lekker eten! Volgens mij is New York dus de ideale stad om weer eens heerlijk samen weg te gaan. Even helemaal me-time voor ons beide! Geen mama, vrouw van, maar gewoon even lekker onszelf en GENIETEN!
     
  3. Marina

    Marina Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Waauw het zou je maar gebeuren dat je door insideflyer naar NY wordt gestuurd! Welke lucky bastard mag er dan mee.... mn beste vriendin natuurlijk! Onvergetelijke ervaring die ik met niemand anders zou willen delen!
     
  4. Patrick072

    Patrick072 Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    New York was de eerste verre bestemming samen met mijn vrouw. Over 2 maanden zijn we 12,5 jaar samen en het lijkt me geweldig om haar dan weer mee te nemen naar deze prachtige stad om het daar te vieren!
     
  5. DeZwerver

    DeZwerver Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Heb momenteel niet zo'n kant-en-klare iemand om mee te nemen. Ik zou daarom misschien een paar keer zelf gaan vliegen, het andere kaartje op dit forum verkopen, of een upgrade-dealtje i.p.v. het tweede kaartje bij Norwegian proberen te regelen :)

    Waarom zou ik naar NY afreizen? Ik ben niet zo'n bewonderaar van deze stad, maar gratis mag wel :)
     
  6. Theodora

    Theodora Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Waanzinnig mooie actie! We zijn bijna 40 jaar getrouwd en van zowel mijn man als van mij een hele grote wens om een keer naar New York te gaan. Ik zou hem hier dolgraag mee verrassen
    let our dream come true!!
     
  7. Jo1987

    Jo1987 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Met mijn grote liefde na een loodzwaar jaar met een huilbaby!
    Het is tijd om samen te ontspannen en te genieten in NEW YORK! ♥
    De kindjes gaan gezellig naar opa&oma,dat zal helemaal goed komen :D
     
  8. Rutger1986

    Rutger1986 Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Samen met mijn vrouw een weekje New York, daar zijn we wel aan toe. Ik ben er ooit geweest, en zou graag deze fantastische stad verder willen ontdekken met mijn liefste :)
     
  9. Zwaantje

    Zwaantje Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou mijn dochter meenemen. Dit zou een leuk moeder-dochteruitje zijn. Wij hebben vaak samen kerstmarkten bezocht in diverse steden, maar de laatste jaren is het hier niet van gekomen. Kerstshoppen in New York dit jaar zou een leuke verrassing zijn!
     
  10. Kari

    Kari Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou heel graag met mijn man naar New York gaan. Dit, als excuus om hem te overtuigen om weer eens te vliegen, want hij heeft vliegangst.
     
  11. adonkers

    adonkers Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Oh YES! Alsof het zo had moeten zijn, mijn vriend heeft het al maanden over een trip naar New York. Ik zou hem dan ook maar al te graag verrassen met een tripje naar city that never sleeps, zodat we NYC samen kunnen in dag én nacht samen kunnen ontdekken; 24 uur lang ontdekken, skylines zien, hardlopen in Central Park, een échte Amerikaanse burger eten, een honkbal wedstrijd bijwonen met een hotdog en XL frisdrank in de hand, het Vrijheidsbeeld in levende lijven bekijken en ga zo maar even door. Een droom die uitkomt, duimen! ;-)
     
  12. Ruud1965

    Ruud1965 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou graag met mijn zoon Rick New York willen bezoeken. Hij heeft nog nooit gevlogen en wil al jaren dolgraag naar New York!
     
  13. Trijntje

    Trijntje Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou heel graag mijn man willen verrassen voor zijn 65ste verjaardag omdat hij nog nooit in the Big Apple geweest is.
     
  14. Jacq

    Jacq Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Met mijn zus, al jaren staat New York op onze bucket list maar door het omhoog houden van zo ontzettend ballen; werk, kids, relaties, gezondheid, financien druk ( te) etc komt het er niet van... Maar wat zouden we graag die ballen even aan anderen over laten en zelf maximaal gaan genieten in deze awesome metropool
     
  15. eric2

    eric2 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Waarom? zodat mijn vriendin ook eens NY kan ervaren. Dat heeft ze wel verdient na alle ellende.
     
  16. Linda66

    Linda66 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Zooo, dat is een gave prijs. Super . Graag zou ik mijn man meenemen om onze liefde te vieren.Ik zou dan een Avondzeiltocht boeken met live jazz door de haven van New York.... hoe romantisch is dat..... staand op het dek,glaasje champagne in de hand en varen langs de sky-line van New-York genietend van de ondergaande zon. Kan het romantischer ?
    Believe in your dreams ;)
     
  17. cotje007

    cotje007 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    WOW New York.. te gek.. The Big Apple.. tsja daar zou ik nou eens naar toe willen gaan..nog nooit geweest behalve een stop over van 2 uur en we niet het vliegveld uit drufden te gaan... De Heerestraat bekijken ( of was het nou Wall street ), uiteraard Empire State beklimmen ( wel per lift uiteraard ), 911 memorial bezoeken, een boottochtje maken naar Statue of Liberty en niet te vergeten Ellis Island. Historie, Cultuur, Modern art ga zo maar door..Tsja in je eentje is nou ook weer niks ( althans voor mij niet... ben niet zo´n einzelgänger ) dus zou ik mijn partner meenemen, aangezien wij vrijwel altijd dezelfde interesse´s hebben moet dat echt goed komen. Uiteraard is dit de kans om Norwegian uit te proberen, ben reuze benieuwd hoe de service is van deze Airline ( is voor mij helemaal nieuw )
     
  18. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Haha goed voor het ledenbestand zo'n actie!

    Nu ik toch aan het typen ben: Ik zou met mijn vriendin gaan, een weekendje schaamteloos hamburgers eten en hoge gebouwen kieken (maar stiekem wil ik gewoon eens de Dreamliner van Norwegian uitproberen).
     
    FlyingIvo en lloydje33 vinden dit leuk.
  19. zaanam

    zaanam Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
    Ik zou samen met een goede vriend gaan, überhaupt nog nooit in de USA geweest dus dat zou een hele ervaring worden voor ons beiden.
     
  20. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Ik reis de hele wereld over maar mijn ouders blijven eigenlijk altijd thuis om te zorgen dat wanneer ik terug kom van mijn tour alles geregeld is. Dat is echt top. Ik zou de 2 tickets niet voor mezelf pakken maar aan mijn beide ouders geven. Gewoon...omdat ik weet dat ze dit zichzlf nooit cadeau zouden doen, behalve als de tickets als geboekt waren (en mij zouden ze voor gek verklaren ;))
     
    FlyingIvo en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina