Contest: Win een trip naar New York met Norwegian Airlines

Discussie in 'Nieuws' gestart door Amy_R, 5 mrt 2018.

  1. Chudo1309

    Chudo1309 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Aangezien ik geen partner heb, zou ik mijn lieve 82-jarige vader heel graag mee willen nemen op deze bijzondere reis, nu hij nog goed ter been is. Zodat we alle mooie landmarks kunnen bekijken en via de hop-on-hop-off de vele kms kunnen afleggen in de diverse wijken.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Super tof de prijsvraag en al veel animo te zien op het forum :rolleyes:

    Zou vriendin willen mijnemen naar NYC, praten er al bijna 10 jaar over om er heen te gaan. Zelf nog nooit Norwegian gevlogen en dit zou super mooie introductie zijn. Ook vooral je nu er nu steeds meer over ziet op het forum ben ik toch wel benieuwd.
     
    lloydje33 en FlyingIvo vinden dit leuk.
  3. FlyingIvo

    FlyingIvo Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Contests zijn altijd leuk dus toch maar een poging wagen!

    Ik zou mijn moeder meenemen! Als 15-jarige jongen ben ik er eigenlijk achter gekomen dat ik amper met mijn moeder reis in vergelijking met anderen. Om haar dan mee te nemen naar New York zou geweldig zijn! Daarnaast zorgt het ook voor wat afleiding dus win=win!
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  4. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Ik zou graag met mijn vriendin naar New York gaan, zij is er nog nooit geweest ondanks dat het al tijden op onze lijst staat.
    Ikzelf ben er alleen eens geweest in januari toen het -15 graden celcius was, ik ben dus erg benieuwd naar deze prachtige stad bij betere temperaturen.
     
    lloydje33 en FlyingIvo vinden dit leuk.
  5. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Ik wil heel graag Floortje Dessing meenemen. Ik vermoed dat zij allerlei onbekende plekken van NYC kan laten zien. Mocht zij niet kunnen, dan neem ik toch maar m’n echtgenote mee.
     
    jongesander en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Leuk!
    Ik zou de trip kado doen aan mijn moeder en stiefvader. Zij hebben beiden afgelopen jaren moeilijke tijden gehad en zo'n reis zou er voor zorgen dat ze samen tijd kunnen doorbrengen buiten Europa. Mijn moeder wil sowieso nog steeds een keer naar de USA om daar neven en nichten te bezoeken, dus dat zou ook mooi zijn.
     
    Lionell, lloydje33 en FlyingIvo vinden dit leuk.
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Allereerst wat een bijzondere reacties hier allemaal!
    Vorig jaar ben ik zelf in NY geweest, alleen toen kon ik mijn moeder niet meeneemen vanwege het overlijden van een dierbare. Ik wil haar dus alsnog de kans geven om de ''city that never sleeps'' te laten zien.
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.
  8. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Ohh wat een toffe actie tickets naar de The Big Apple...
    Ik zou één van mijn vriendinnen meenemen omdat we een jubileum te vieren hebben( we kennen elkaar al een aantal decennia... hoeveel laat ik ff in het midden :p)
     
  9. Agneslariche

    Agneslariche Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dit jaar heb ik eindelijk mijn vliegangst overwonnen. Dit was tijdens een vlucht met Norwegian - superfijne maatschappij! De ultieme overwinning is een overzeese vlucht naar NYC. Dan wel met mijn lieve vriend Bas in de stoel naast me. Hij heeft hier zo lang op moeten wachten. Ik durf het aan!
     
  10. Amanda

    Amanda Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wat een leuke winactie! Ik zou mijn beste vriendin meenemen, we hebben allebei al veel van de wereld gezien maar blijven stiekem steeds terugkeren naar ons lievelingscontinent (Latijns-Amerika). We zijn allebei nog nooit in de VS geweest en hadden het er vorige week nog over dat we samen naar NYC wilden. Daarnaast hebben we een businessidee dat we gaan uitwerken, en waar ongetwijfeld al wat concurrentie van is in NYC. Een mooie gelegenheid om dat eens te gaan bekijken :D
     
  11. Joke

    Joke Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    NYCtripje, zooooo graag! Met een druk leven, graag een 'on-hold-momentje' in the city that never sleeps!
    Graag zou ik mijn mama meenemen...(ik zal haar wel moeten overtuigen voor een `lange` vlucht ;-)) Maar genieten wordt het vast en zeker!
    Fingers crossed!!!:D:D
     
  12. Dem

    Dem Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik neem mijn zoontje van 8 mee
    Sinds hij op de aarde rond loopt heeft nooit een vakantie meegemaakt
    Zou hem graag verrassen met deze vakantie want dat hebben we allebei nodig hard nodig
     
  13. herrehuberts

    herrehuberts Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Het zou mij heel gaaf lijken om naar NYC te mogen en wie ik mee zou nemen is m’n vriendin. En als jullie een leuke tegenprestatie kunnen bedenken, gaan wij die regelen :) just name it! En daarnaast zou zij het helemaal geweldig vinden aangezien ze daar al heel lang heen wil, maar nog niet is gegaan.
     
  14. michellevz

    michellevz Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    NYC is mijn droombestemming sinds ik erachter kwam als klein meisje dat de wereld groter was dan alleen Nederland. Inmiddels heb ik al mooie plekken van de wereld mogen zien maar NYC zou een absolute kers op de taart zijn samen met mijn lief!
     
  15. kcaluwae

    kcaluwae Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik neem mijn vrouw Sylvia mee. We zijn ondertussen bijna 10 jaar samen en hebben beiden prachtige herinneringen aan de stad want dat is waar we destijds verloofd zijn. Een prachtige kans dus om ons 10 jarig jubileum te vieren daar waar destijds alles zo mooi is begonnen!
     
  16. Sbeukhof

    Sbeukhof Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Uiteraard neem ik mijn moeder mee. Liefste moeder van de wereld en haar beste vriendin woont in de States. Een mooie verrassing voor haar 55ste verjaardag!
    En het andere ticket geef ik aan mijn vader. Uiteraard was ik ook niet op zijn verjaardag omdat ik weer zo nodig in het buitenland moest zijn;)
     
  17. RubenVerwilt

    RubenVerwilt Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zou men vriend meenemen! Zijn beide verzot op appels! Dan is het toch fantastisch om naar de Big Apple te vertrekken! :cool:;)
     
  18. Joris1

    Joris1 Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Wat een gave actie! Mijn keuze zou zijn om als verrassing met onze zoon Tobias de Big Apple te verkennen! Hij is 10 jaar oud en staat te trappelen om meer van de wereld te verkennen :)
     
  19. Fly_Girl

    Fly_Girl Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    8
    Ik kan natuurlijk een heel zielig verhaal ophangen over allemaal persoonlijk leed.
    Maar New York verdient geen klaagzang :)

    Daarom: ik heb de serie Sex & The City wel 10 keer van voor tot achter gekeken en kijk nog elke avond naar Friends. Maar nu wil ik zelf ook wel eens heel graag naar die toch wel gaafste stad op aarde! Om op Carrie's stoepje te zitten in Perry Street, en om "Central Perk" te bewonderen op Bedford Street.

    Wie ik meeneem? Mijn vriend omdat New York City simpelweg ook al heel lang bovenaan zijn verlanglijstje staat en ik stiekem hoop dat hij me daar misschien eindelijk eens ten huwelijk gaat vragen :-D
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  20. RuudBijvank

    RuudBijvank Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik wil graag naar NYC met mijn jongste zoon. Al mijn kinderen zijn met mij mee geweest naar NY als beloning voor het slagen op de middelbare school. Toen mijn werkgever daar nog een kantoor had, konden ze met mij mee vliegen. Nu dat niet meer het geval is, moet mijn jongste dit avontuur gaan missen.
     

Deel Deze Pagina