Condor - Frankfurt Mombasa

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Mike, 17 apr 2015.

  1. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Deze week gevlogen met het Duitse Condor (Thomas Cook) en ik was echt superrrrrrr verrast over het service niveau! Ik heb een Kenia pakketreis geboekt voor 300 euro en daarmee waren de verwachtingen over de vlucht in iedergeval erg laag maar:

    We vlogen met een boeing 767 300 in een 2-3-2 opstelling: Business, Prem Eco en Eco waarbij het er allemaal nog redelijk nieuw uitzag! Op het moment dat boarding completed was werd er omgeroepen hoeveel business class stoelen er nog waren en dat men voor 500 euro alsnog zichzelf kon upgraden.

    Voor het opstijgen kwam de captain die zo veel vertelde als nog nooit te voren.. van het aantal kerosine per persoon per kilometer tot hoe lang we er met de auto over zouden doen: Alles kwam aan bod!

    Na takeoff begon de service en we begonnen met: Cocktails 4 everyone! Met de keuze uit 3 verschillende dankjes. Daarna was er een standaard maaltijd service en voor de landing een goed ontbijt. (Geen ei crap maar gewoon duits beleg, broetchen en yoghurt)

    Ook kwam er tijdens de vlucht de crew elke 30 minuten langs met water (al had je dat niet nodig gezien het feit dat er bij boarding standaard voor iedereen een flew water op de stoel lag)

    Condor bied ook een goed entertainment programma aan met redelijke up2date films. Waar je normaal 8 euro moet betalen was er een speciale aanbieding en koste het nog maar 5 euro :)

    Ook het comfort in de eco class was goed. De stoel zat best wel lekker al was de beenruimte natuurlijk beperkt!

    Er was tijdens de vlucht een escalatie van een Nederlandse vrouw! Zij flipte namelijk helemaal (maar dan ook echt HELEMAAL) uit tegen de persoon die voor haar zat omdat die vrouw het waagde om haar stoel naar achteren te zetten en zij dus minder ruimte had! Uit protest is de vrouw gewoon op de grond gaan liggen en gaan slapen (half in t gangpad) - Toch gelijk een beetje plaatvervangende schaamte!

    Maar goed, al met al echt een super leuke vlucht, zeer goede service en comfortabel en zelfs met condor kun je miles sparen (M&M) en ik dacht laat ik het eens hier delen :)
     
    SVDH, FlyingDutchman87, Valentijn en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Maan

    Maan Guest

    Dat met die stoel achteruit is echt altijd een probleem XD.
    Heb zelf afgelopen kerst boze chinees achter me gehad die begon te vloeken haha :p

    Mooie recensie!
     
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Haha hoe weet je dat hij vloekte :p
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  4. Maan

    Maan Guest

    Ik deed mijn stoel naar achter en ik kreeg eerst stompen in mijn rug, met geschreeuw erbij en toen kwam de stewardess met hem praten en daarna zich verontschuldigen tegen mij :p
    Air China 737 zonder IFE PEK-CGK doe ik nooit meer.
     

Deel Deze Pagina