club1hotels

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door denis, 30 okt 2016.

  1. denis

    denis Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    kent er iemand iets van club1hotels ?
    die geven tot vanavond een 1 year beta-explorer membership ter waarde van 675 dollar .
    maar is er dan geen risico aan verbonden dat je na een jaar verplicht lid moet worden en ze dat bedrag van creditcard gaan afschrijven?
     
  2. Maan

    Maan Guest

    *Offer Expires October 31, 2016

    *No credit card required to complete registration

    Ze kunnen dus niets afschrijven na een jaar.
     
  3. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Ben een tijd geleden al lid geworden, maar zie geen enkele toegevoegde waarde tov bv booking.com (eerder minder gebruiksvriendelijk), geen idee op basis waarvan ze denken dat mensen xo veel geld gaan betalen voor een lidmaatschap
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  4. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Kreeg een aanbieding per mail. Als ik voor 500$ of meer een boeking maak, krijg ik een jaar lidmaatschap van prioritypass gratis twv 99$.. Voor mij niet interessant, maar wie toch nog moest gaan boeken kan het een leuk extraatje zijn. Ik weet niet of je momenteel gratis lid kan worden van club1.
     
  5. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Je kunt momenteel voor 30 dagen gratis lid worden.

    De website is absoluut niet gebruiksvriendelijk, maar als je toch een vakantie gaat boeken dan is het misschien wel de moeite waard om eens naar de hotelprijzen te kijken. Je moet er een beetje de krenten uit de pap halen. Er zitten echt prijzen tussen die soms tot de helft goedkoper zijn dan op trivago of op de eigen website van het hotel te vinden zijn.

    Het is het lidmaatschapsgeld van 600 usd per jaar echt niet waard, maar wil je voor een vakantie met gezin wat geld besparen en toch in een fijn hotel zitten dan kan het een idee om even gratis te kijken in hun aanbod.
     

Deel Deze Pagina