cloudsurfing

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door bernard, 6 jun 2015.

  1. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    dat is dus mijn mooiste deel van de vlucht, komt niet veel voor en duurt nooit lang maar als ik een windowseat heb en we dalen verder richting het wolkendek dan soms, heel soms, heb ik het idee dat de vlieger het net zo mooi vindt als ik en gewoon even rechtdoor vliegt in plaats van verder te dalen. gewoon omdat het zo onvoorstelbaar fantastisch is, surfen over de wolken beter bestaat niet. hoe zit dat met jullie? kijken jullie wel eens naar buiten? en wat is voor jullie het mooiste of meest interessante deel van de vlucht?
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  2. JPvdM

    JPvdM Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Zeker weten! En ook dat vliegers dat prachtig vinden! Ik heb het ze zelf een keer zien doen toen ik in de cockpit zat op een Transavia vlucht naar Groningen, heel erg gaaf! De crew zat letterlijk te 'spelen' met de daalsnelheid om de kist level te krijgen op het wolkendek. Had ik daar maar een gopro opgehangen... Dat was echt een van de meest approaches die ik gezien heb! Helaas is er op de grote velden vaak weinig 'speelruimte'.
     
  3. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Als het helder is probeer ik altijd wel ff naar buiten te kijken. Vooral bij nieuwe bestemmingen.

    Laatst op weg naar Geneve zag ik mijn eigen vliegtuig als schaduw :) ook heel bijzonder.

    [​IMG]
     
  4. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Dat is zeker heel gaaf. Ik ben vorig jaar naar Parijs geweest en bij de nadering hebben we een hele tijd net boven/half in de wolken gevlogen. Waanzinnig uitzicht :)

     

Deel Deze Pagina