Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. michiel1

michiel1 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    272
    Trofeepunten:
    63
    Op mijn recentelijke reis naar PBM, geen OLCI aanbod, maar wel al ruim voor de vertrek datum een upgrade aanbod in de app. Deze prijzen zijn dynamisch en wisselen per dag. Het begon met eur 1145 voor beide vluchten, en eindigde met 345 eur. Geen gebruik van gemaakt omdat ik die kosten niet kwijt kan bij mijn werkgever. Dus gewacht tot OLCI voor terugreis open ging: 61K miles ! :eek:.
    Ik heb deze genomen en met het betaal schuifje een mix van mijlen en cash (prive) gepakt.
    NB:
    1. ik had een full flex ticket in PC!.
    2. Op een eerdere reis dit najaar naar BOG had ik voor 2 x 27K een upgrade in advance voor het retour met dezelfde ticket klasse geboekt.
    Zal wel te maken hebben met de monopoly status van KL op de PBM route, en daarbij negeer ik SLM, die neem ik niet serieus, sorry.

2. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.273
    Trofeepunten:
    408
    Das toch vreemd ik kon geen betaalde of per miles aanbieding krijgen in welke boekingsklasse ook, en ook als ulti zelfde dag verandering werd mij aangegeven dat deze helemaal vol zat.
    Kan trouwens ook wel echt zo geweest zijn, want op de late avondvlucht zaten opeens voorin economy een stuk meer mensen dan eerder, dus dat waren vermoedelijk wat misconnecting passagiers die op deze vlucht gezet.

Die 9900 miles is het zeker niet waard, ook niet de € 65 aanbiedingen.

westi vindt dit leuk.
  3. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    299
    Trofeepunten:
    63
    Hmm ook aan de telefoon kon het niet geregeld worden, waarschijnlijk zullen de reward stoelen al op zijn ofzo. Dat wordt dus wachten op de check-in roulette vrees ik, ik hoop echt dat er nog plek is dan want een EC nachtvlucht naar Zuid-Afrika is echt niet tof met 1,90:(

4. JosEnrafNonius

JosEnrafNonius Blue Tier

Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    KLM Zaterdag 13/12 BKK-AMS van PE --> Business 54K punten. Gedaan.
    Op heenweg (ma 8/12 AMS-BKK) hetzelfde gedaan met zelfde aantal punten (2 maanden geleden)

Sandor, TimH en michiel1 vinden dit leuk.
  5. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    248
    Ik vlieg morgen samen met mijn vrouw (explorer) naar NL Eerst een EC stoel bijgekocht voor haar, omdat AFKL nog steeds vindt dat de partner van een Elite+ passagier geen recht heeft op dezelfde gratis stoelkeuze.
    Bij het inchecken de verrassing dat de upgrade naar BC wel een giga prijsverschil opleverd. OK, de bijgekochte stoel kostte 85 PLN = 20 EUR, maar dan nog kost diezelfde upgrade voor mij meer dan 2x zoveel: 209 EUR tov 85 EUR (incl de betaalde stoel).

Bedankt, dan blijven we wel gewoon zitten op rij 5.

Bijgevoegde bestanden:

6. rickbeerendonk

rickbeerendonk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    163
    Trofeepunten:
    43
    Ik vlieg veel dezelfde route. Upgrade kosten normaal 99 Euro, tenzij ik recent een business class leg heb gekocht, dan kosten ze een tijdje 199 Euro (paar keer gebeurd). Ofwel, de beloning voor betalen is dat ze jou zien als iemand die bereid is om meer te betalen dan een ander.

Laatst bewerkt: 5 dec 2025 om 01:14
    Ruut vindt dit leuk.
  7. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.226
    Trofeepunten:
    223
    Zowel AMS-GOA als andersom, 199,-- in de Embraer.

Ik blijf wel zitten op rij 3...

Deel Deze Pagina