Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

  1. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    697
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    BKK - DOH in de 777 qsuite. OLCI was 986 euro, no go (had hoge ec boekingsklasse). Aan balie was het 34k avios of 33 Qcredits. Dat wel gedaan ;) (avios)
     
    Urbanjazz, beuse242 en Ruut vinden dit leuk.
  2. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Opvallend dat dus aan de check-in balie de prijzen dus flink met online check-in kunnen verschillen. Goed om te weten! Ik ben helaas al m'n q-points tijdens Covid verloren maar 34k Avios is een no-brainer voor die vlucht.
     
    charry vindt dit leuk.
  3. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Om een of andere reden kan dat nooit op SPU. Altijd moet je een BP ophalen bij de check-in desk. De scanners pakken waarschijnlijk nog geen mobiele boarding passen. Heel ouderwets
     
  4. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    63
    Met Croatia airlines kun je wel digitale passen gebruiken. SPU is ook een nieuwe luchthaven dus technisch gezien geen probleem. Ik meen mij te herinneren dat het op DBV en ZAG wel kan dus heel apart dat dat op SPU niet kan. Andere uitbater misschien?
     
  5. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    DXB - CDG €569 naar Premium Economy of €1079 naar Business. Niet gedaan maar aan boord kosteloos met mijn partner naar Premium Economy verplaatst. Met dank aan de huilende baby achter ons.

    Overigens erg onder de indruk van de AF crew op de laatste 4 vluchten. Zeer pro-actieve en persoonlijke service. Ze hebben ook overduidelijk plezier in hun werk.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2023
    StinusPax, lloydje33 en MoonJ vinden dit leuk.
  6. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    hi team, mijn vraagje voor een regenachtige zaterdag middag. Ik vlieg op dinsdag voor een weekje naar EWR vanuit Brussel Zuid via CDG met Air France. Return ticket was 422EUR cash, top deal volgens mij. Vanochtend de plat lijn gebeld en gevraagd hoe duur zou het zijn naar J te upgraden. Het is een best okay bedrag, 55000 miles. Zouden jullie het doen voor een relatief korte dagvlucht?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2023
  7. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Nee, zou ik niet doen.
    Dat aantal miles betaalde ik destijds voor een lange nachtvlucht van AUA-AMS.
     
    petercs vindt dit leuk.
  8. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Ik heb recent voor 55k miles een enkeltje naar ORD geboekt in J. En dan nog 250 bijbetaald. Ik zou het zelf niet doen maar als de cashprijs <600 is dan wellicht wel.
     
    petercs vindt dit leuk.
  9. Mayanja

    Mayanja Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    AF NBO-CDG vanuit premium economy naar business € 959 / 137K mijlen. Uiteraard niet gedaan. Heel slechte deal.
     
  10. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    KL DXB-AMS 49.000 miles upgrade van eco light fare naar WBC. Maar gedaan voor de hele fam, kids gaan na aankomst meteen door school.
     
    Eagle, michiel1 en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    130
    Trofeepunten:
    43
    Ooh wauw... deze kreeg ik laatst, met dezelfde condities, voor 160K aangeboden.... wat een verschil!
     
  12. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Waw-Ams geen idee want ik kon geen stoel selecteren, maar de ulti upgrade werd gewaardeerd.
    De vlucht naar Dusseldorf, operated by German Airways laat wel de seatmap zien omdat daar geen comfort in zit vermoed ik zo, daar was de upgrade €49.
    Niet gedaan want op deze route en laatste vlucht van de dag krijg ik de upgrade standaard, en KLM heeft niet de schijn opgehouden 2 uur voor vertrek kon ik de upgrade zien en zelfs de stoel wijzigen.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  13. JRRM

    JRRM Blue Tier

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    CX Cathay
    AMS - HKG €630
    HKG - HND €240

    En dan heb ik het over een upgrade van economy naar premium economy. Doe maar niet… Voor dat bedrag, heb ik weer een retourtje Azië voor een andere vakantie.
     
  14. charry

    charry Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    13
    AMS-LAX voor morgenochtend: economy (comfort) naar business 614 euro.
    Bij mezelf (Platinum) weer geen seat map te zien in de KLM of AF-app (het "payment pending"-probleem). Bij reisgenoten (Silver en Gold) dus wel. Maar heb ontdekt dat op de AF-website alles correct wordt weergegeven, met dus ook keuzeopties voor de zielige Platinum-member. Vanochtend dus ook de check-in via de AF-website gedaan.
     
    michiel1 vindt dit leuk.
  15. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    130
    Trofeepunten:
    43
    Korte vraag: weet iemand wat de beste seat is voor de premium comfort op de 787-9 KLM? Binnenkort NRT - AMS in deze cabine, WBC was met 4000 EU veel te duur voor terug. Alvast bedankt :)
     
  16. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Gewoon de voorste rij. Door de genereuze recline lijkt het op de andere 2 rijen dat je voor buur nogal dicht op je af komt.
     
  17. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    130
    Trofeepunten:
    43
    Top, dank dan heb ik de juiste keuze gemaakt voor 11C, de enige stoel die nog beschikbaar was op de voorste rij. Ik zag idd op een video van KLM dat bij deze cabine stoelen op je af komen..
     
  18. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Wij vandaag 149 euro upgrade pp online voor AMS DUS en inderdaad vlak voor vertrek het hele gezin een gratis upgrade naar EBC.
     
  19. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    130
    Trofeepunten:
    43
    Lekker bezig KLM. Premium Comfort AMS -NRT goedkoper dan Economy... Hebben meer mensen dit?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    697
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    FRA - DOH in qsuites. Eco normaal ticket. 500 euro pp of 40k miles pp. Voor de miles optie gedaan aangezien ik toch nog genoeg had. Kunnen zo voor t eerst samen, naast elkaar, in Qsuites reizen.
     
    VinceG vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina