BKK - DOH in de 777 qsuite. OLCI was 986 euro, no go (had hoge ec boekingsklasse). Aan balie was het 34k avios of 33 Qcredits. Dat wel gedaan (avios)
Opvallend dat dus aan de check-in balie de prijzen dus flink met online check-in kunnen verschillen. Goed om te weten! Ik ben helaas al m'n q-points tijdens Covid verloren maar 34k Avios is een no-brainer voor die vlucht.
Om een of andere reden kan dat nooit op SPU. Altijd moet je een BP ophalen bij de check-in desk. De scanners pakken waarschijnlijk nog geen mobiele boarding passen. Heel ouderwets
Met Croatia airlines kun je wel digitale passen gebruiken. SPU is ook een nieuwe luchthaven dus technisch gezien geen probleem. Ik meen mij te herinneren dat het op DBV en ZAG wel kan dus heel apart dat dat op SPU niet kan. Andere uitbater misschien?
DXB - CDG €569 naar Premium Economy of €1079 naar Business. Niet gedaan maar aan boord kosteloos met mijn partner naar Premium Economy verplaatst. Met dank aan de huilende baby achter ons. Overigens erg onder de indruk van de AF crew op de laatste 4 vluchten. Zeer pro-actieve en persoonlijke service. Ze hebben ook overduidelijk plezier in hun werk.
hi team, mijn vraagje voor een regenachtige zaterdag middag. Ik vlieg op dinsdag voor een weekje naar EWR vanuit Brussel Zuid via CDG met Air France. Return ticket was 422EUR cash, top deal volgens mij. Vanochtend de plat lijn gebeld en gevraagd hoe duur zou het zijn naar J te upgraden. Het is een best okay bedrag, 55000 miles. Zouden jullie het doen voor een relatief korte dagvlucht?
Ik heb recent voor 55k miles een enkeltje naar ORD geboekt in J. En dan nog 250 bijbetaald. Ik zou het zelf niet doen maar als de cashprijs <600 is dan wellicht wel.
AF NBO-CDG vanuit premium economy naar business € 959 / 137K mijlen. Uiteraard niet gedaan. Heel slechte deal.
KL DXB-AMS 49.000 miles upgrade van eco light fare naar WBC. Maar gedaan voor de hele fam, kids gaan na aankomst meteen door school.
Waw-Ams geen idee want ik kon geen stoel selecteren, maar de ulti upgrade werd gewaardeerd. De vlucht naar Dusseldorf, operated by German Airways laat wel de seatmap zien omdat daar geen comfort in zit vermoed ik zo, daar was de upgrade €49. Niet gedaan want op deze route en laatste vlucht van de dag krijg ik de upgrade standaard, en KLM heeft niet de schijn opgehouden 2 uur voor vertrek kon ik de upgrade zien en zelfs de stoel wijzigen.
CX Cathay AMS - HKG €630 HKG - HND €240 En dan heb ik het over een upgrade van economy naar premium economy. Doe maar niet… Voor dat bedrag, heb ik weer een retourtje Azië voor een andere vakantie.
AMS-LAX voor morgenochtend: economy (comfort) naar business 614 euro. Bij mezelf (Platinum) weer geen seat map te zien in de KLM of AF-app (het "payment pending"-probleem). Bij reisgenoten (Silver en Gold) dus wel. Maar heb ontdekt dat op de AF-website alles correct wordt weergegeven, met dus ook keuzeopties voor de zielige Platinum-member. Vanochtend dus ook de check-in via de AF-website gedaan.
Korte vraag: weet iemand wat de beste seat is voor de premium comfort op de 787-9 KLM? Binnenkort NRT - AMS in deze cabine, WBC was met 4000 EU veel te duur voor terug. Alvast bedankt
Gewoon de voorste rij. Door de genereuze recline lijkt het op de andere 2 rijen dat je voor buur nogal dicht op je af komt.
Top, dank dan heb ik de juiste keuze gemaakt voor 11C, de enige stoel die nog beschikbaar was op de voorste rij. Ik zag idd op een video van KLM dat bij deze cabine stoelen op je af komen..
Wij vandaag 149 euro upgrade pp online voor AMS DUS en inderdaad vlak voor vertrek het hele gezin een gratis upgrade naar EBC.
FRA - DOH in qsuites. Eco normaal ticket. 500 euro pp of 40k miles pp. Voor de miles optie gedaan aangezien ik toch nog genoeg had. Kunnen zo voor t eerst samen, naast elkaar, in Qsuites reizen.