Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

  1. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    AMS-BOD voor eur 59,- in een embraer.....Nope niet gedaan.
     
  2. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    €149 vanavond naar Boedapest. Dank u, maar niet nu, ik ben blij met mijn “usual” 16A. Op basis van de seatmap (5 rijen in EBC) de vlucht is best leeg denk ik
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Carel1 vindt dit leuk.
  3. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Morgen WAW-AMS de standaard 69 EUR of 17.400 miles. EC bijna geheel leeg, dus blijf daar wel zitten.
     
    Amsterdam en Carel1 vinden dit leuk.
  4. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    Net aan boord gekomen naar BUD. Het is de nieuwste (en niet de verbouwde) 737. Padding is comfortable, maar rugleuning gaat niet achter. Wat een zonde!
     
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Die van de passagier voor je ook niet.
     
    MoonJ, Erwin, VinceG en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    hi Carel, you’re right. Maar kleine correctie van mijn kant: Tijdens disembarking ik heb het gecheckt, tot rij 6 (dus EBC + EC) de rugleuning gaat achter. Vanaf rij 7 niet meer. Dus balen voor rij 7 ;)
     
    Thijsk, ErwinLansing en Carel1 vinden dit leuk.
  7. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Ik zie nu voor me hoe iemand de stoelen rij voor rij afgaat, om te checken of de rugleuning wel of niet naar achter gaat, terwijl iedereen achter hem er gewoon uit wil...

    Het wordt tijd dat ik er weer eens tussenuit ga.
     
    MoonJ, VinceG, westi en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Afgelopen maandag VLC-AMS voor 179€ van rij 3 naar 1-2. Bij boarden gratis geüpgrade naar 1A.
    Blij als een kind natuurlijk in de Embrear :D
     
    Amsterdam, michiel1, VinceG en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Nu vlieg ik regelmatig in de nieuwe 737 van KLM, want naar Istanbul wordt deze regelmatig ingezet, maar het was mij nog niet opgevallen.
    Nu komt dat ongetwijfeld omdat ik altijd ergens in rij 3 tot en met 6 zit, maar de ervaring voor andere passagiers is, zeker op wat langere vluchten, dus wel een stuk slechter.

    Wat ik altijd wel een aanfluiting vindt is de afscheiding tot de business klasse, dat is een gordijntje in het gangpad en een kleine afscheiding waar je gewoon doorheen kijkt, niks privacy voor mensen voorin...
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  10. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Denk juist beter doordat je niet meer de stoel van je voorganger in je gezicht krijgt of je laptop niet meer kunt openklappen.
     
    Ozzietukker en Carel1 vinden dit leuk.
  11. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Ja als je EBC reist heb je ook echt privacy nodig ;)
     
  12. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Nou het is meer voor KLM zelf, dat men niet doorkrijgt hoe men eigenlijk hetzelfde zit als de rest, een iets groter kartonnen boxje krijgen en drinken in glaswerk, voor de rest is het armheid troef, en dat kan men nu gewoon allemaal zien...
     
    Thijsk en VinceG vinden dit leuk.
  13. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Daar zit wat in, gezien de beenruimte daar aanmerkelijk minder is, heel af en toe wil ik nog wel eens terugvallen in mijn oude gewoonte en achterin plaatsnemen, lees als er een hele rij vrij is, maar sinds de start van de Covid19 heb ik dat niet meer gedaan, omdat het juist voorin de kans op een vrije stoel naast je het grootst is.

    Maar qua comfort is het bij langere vluchten toch vervelend als de stoel niet naar achteren kan, of nou in ieder geval bij mij zou ik dan minder goed kunnen wegdommelen. Ik denk dat het aantal mensen dat 'achterin' werkt op een laptop relatief laag is, sterker nog, voor mij is dat specifiek verboden, omdat mensen naast of achter mij kunnen meelezen.
     
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Dat ben ik wel met je eens. Maar achter het gordijntje is het ook erg triest hoor. De kwaliteit van de vegetarische sandwich die je krijgt is soms echt bedroevend. Het feit dat je niet eens keus hebt is al erg, maar serveer dan ook nog iets dat tenminste smaak heeft en waar je geen halve liter water nodig hebt om het weg te krijgen. :D
     
    Carel1, Thijsk en Ruut vinden dit leuk.
  15. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Helemaal mee eens. Ik heb donderdag als observer maar weer eens een opmerking hierover gemaakt. Zal wel geen effect hebben, maar ik heb iig mijn best gedaan.
    In WAW is de lounge wel open, maar je mag er niets nuttigen, zelfs niets drinken. Bij het verlaten kan je wel een tasje met een "lunchpakket" meekrijgen. Die heb ik dan maar meegenomen het vliegtuig in.
     
    Carel1, Thijsk en VinceG vinden dit leuk.
  16. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Dat is ook waardeloos, vorige keer dat ik er was (sept 2020), kon je wel iets bestellen en dan kreeg je het aangegeven om bij je tafel te nuttigen.
     
  17. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Dat is ook raar, wel je lounge openen maar je mag niets eten of drinken.
    Slaat nergens op want in het publieke gedeelte mag je wel wat eten of drinken, waarom zou dat in een lounge waar je de passagiers op gepaste afstand van elkaar kunnen doen plaatsnemen niet kunnen?

    Doe dan zoals Dusseldorf of Lisboa de lounge niet open. Speaking of Dusseldorf, leuk alleen terminal A open, maar de Duitsers blijven ook niet meer zu hause, een grote zoo nu met drukke inchekbalies, beveiliging en ook terminal A omdat terminal B niet gebruikt wordt... 1 uur vertraging met de 06.20 vlucht omdat passagiers niet ingechecked konden worden, bagage niet aan boord gebracht kon worden en de beveiliging te druk was.
     
  18. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    AMS - DXB & DXB - AMS beide voor €449 of 64100 miles.

    Heenvlucht was een dagvlucht en maar half vol dus niet interessant. De terugvlucht was een nachtvlucht en hier gekozen voor een combinatie van miles and €€, voor 48000 miles and €112 was het wel prima. Eerste keer in de A330 voorin en de stoel voelde wel wat nauwer aan dan normaal.
     
    beuse242, Carel1 en Nielsdejongen vinden dit leuk.
  19. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Was eerder dit jaar in VIE ook het geval.
    Momenteel serveren ze er wel weer eten & drinken. Wel moet je een COVID-19 test of vaccinatiebewijs tonen bij het naar binnen gaan. Zelfde regels gelden trouwens ook voor alle reguliere restaurants in Oostenrijk.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  20. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Nog 9 dagen zei de dame, dat was donderdag, dus volgende week zondag zijn ze weer gewoon open.
     
    Carel1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina