Vanmorgen bij het instappen zei de supervisor dat ik ook op rij 1 of 2 mocht zitten. Toch leuk een keer upgrade te pakken
ARN-AMS eur 89,- beetje standaard bedrag wat ik tegenwoordig zie. 59 of 89. Spontante upgrade gebeurt ook niet meer. vliegen liever met lege BC dan dat ze iemand upgraden :-(
Afgelopen zondag; AMS-BLL €129 of 12.300 miles Voor vandaag BLL-AMS zelfde aanbod. beide uiteraard niet gedaan, later vandaag is zelfs op een E175
CUR - AMS: 68900 miles of €520 met nog ca. 10 stoelen beschikbaar. Uiteindelijk miles en cash optie gekozen voor 51000 miles en €135.
CUR-AMS: €549 Gedaan met een deel EMD vouchers en 200€ via amex ivm 60€ cashback offer met de Duitse amex card.
Iemand enig idee waar ik aan moet denken voor M-C in miles voor AMS-DXB (KLM)? Ik kan nu (2 weken voor de reis) een reguliere upgrade kopen voor 45.000 miles p.p.. Heeft iemand enig idee of het nog goedkoper zal zijn bij de check-in offer? Ik hoor het graag! Kon hier op het forum niks vinden over die route.
Dat hangt ook grotendeels af van je originele ticketprijs. Als het een lage boekingsklasse was, X of V bijv., icm laag tarief, zie ik het aantal miles niet zo snel dalen. Als je inderdaad "M" geboekt hebt, heb je een kansje op ietsje lager indien er beschikbaarheid is. Maar ik heb het nog niet meegemaakt..
Gekkigheid! BC naar CUR is op dit moment best aardig geprijsd (+/- € 1700) dus je betaalt zo een aardige premium bovenop je eco ticket.