Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

  1. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Mmm, inderdaad jammer
     
  2. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Misschien tijd voor een amex titanium NFC AirTag :)
     
  3. citydweller

    citydweller Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Eerste (goede) ervaring met Centurion Living: Vorige week ingeschreven voor een flink aantal gratis concerten/voorstellingen/events voor later in het jaar en 2022 en 80% bevestigd. Zowel binnen als buiten NL. Hopelijk komen de laatste er ook nog door. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  4. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Netjes. Wij hebben gekeken maar zat niet iets tussen dat we leuk vonden. Ben wel blij dat het daadwerkelijk een mogelijkheid is en geen gimmick.
     
    Urbanjazz en citydweller vinden dit leuk.
  5. citydweller

    citydweller Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Helaas Alicia Keys op de wachtlijst maar dat was te verwachten.
     
    VinceG, MoonJ en Boudewijn vinden dit leuk.
  6. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag ook de nieuwe kaarten en wearables binnen. Valt me niet tegen, in vond de oude kaarten altijd wat lomp en zwaar, deze zijn wat strakker qua uiterlijk en lichter. Wearable is leuk voor mijn vrouw, maar ik zie mezelf er niet mee lopen. Maar ja, nabestellen kost €200, dus toch maar nu genomen.
    Oude kaarten zijn niet door te knippen, maar eens zien wat ik daar mee doe.

    O ja, mijn AC kaart, die ik meestal voor zakelijk gebruik, wordt niet vervangen door een nieuwe kaart.
     
    Marcob, Urbanjazz, MoonJ en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Paar keer vouwen en dan krijg je hem wel doormidden.
     
  8. citydweller

    citydweller Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Ik heb ook nog een paar oude titanium kaarten liggen. Zonder gereedschap niet makkelijk te vernietigen. In sommige landen krijg je een klein envelopje om die terug te sturen maar hier doen ze dat niet.
     
  9. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Mijn RM gaf aan dat terugsturen wel mag, en dan vernietigen zij de kaart.
     
  10. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Net een berichtje van mijn RM. Na het activeren van de nieuwe kaarten, blijven de ouden actief. Niet zo maar weggooien dus. Ze blijven actief tot de verval datum.
     
  11. citydweller

    citydweller Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Werkelijk? Nooit eerder meegemaakt.
    Ik heb trouwens mijn setje gisteren ontvangen en ik moet zeggen dat ik de nieuwe kaart er gelikter uit vind zien maar hij heeft niet het zware metalen plaat-effect van de oude. Ik denk dat ik de wearable ook wel ga gebruiken. Mijn vrouw heeft de 'botanische' kaart gekozen. Ben benieuwd hoe die eruit ziet.
     
  12. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Blijkbaar, dus ze gaan de kluis in.
    Ik vind de nieuwe ook prettiger omdat het lichter en moderner is. Heb er ook altijd een groene bij voor als het niet zo handig is om een zwarte kaart te trekken. Niet overal hoeft dit zichtbaar te zijn.
     
  13. TGV2

    TGV2 Newbie

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    31
    Trofeepunten:
    18
    Zo exclusief is centurion nu ook weer niet. Centurion is inmiddels het nieuwe platinum. Als ik zie dat studenten zelfs al een aanbieding voor deze kaart krijgen dan kan je de groene binnenkort opzeggen.
    Moet alleen nog even doorzijpelen naar de onderwereld dat ze niet meer over je schouder hoeven mee te kijken met welke kaarttype je betaalt.
     
    FlyingDutchman87 vindt dit leuk.
  14. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Uiteraard kan je dat ook met gedocumenteerd bewijs staven, toch?
    Ik laat me graag van informatie voorzien.
     
    Javadest en FlyingDuck vinden dit leuk.
  15. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben deeltijd student en arme ambtenaar en ook ik kreeg de centurion uitnodiging terwijl mijn spend absoluut niet hoog is.
     
    FlyingDutchman87 vindt dit leuk.
  16. Marcob

    Marcob Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    33
    Een uitnodiging om je te laten informeren?
    Die krijgen er inderdaad meer!

    Ik ben al ruim 10 jaar platinum lid met een redelijke spend en vooral veel vakantie uitgaven.
    Heb me ook laten informeren. Maar degene die mijn toen belde gaf toen al heel snel aan dat ze mij geen Centurion toe zouden kennen.

    Ik ben van mening dat Centurion wel degelijk exclusief blijft, wellicht wat minder dan vroeger, maar waar ik vaak kom, luxe hotels en luxe restaurants heb ik in al die jaren maar 1x een centurion voorbij zien komen.

    Toevallig bij Oger in gesprek geweest nav de kortings actie, degene die me hielp was amex liefhebber, en die zij dat ze ook slechts enkele klanten hadden met een black card….
     
  17. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Kaarten binnen, voelt erg goedkoop aan moet ik zeggen, randje is glimmend metaal, niet eens zwart. Ook de wearable echt niet mooi / goedkoop.

    Je moet wel echt iedere week een tweede persoon willen meenemen in het VIP centrum wil die 4000 euro nog ergens te rechtvaardigen zijn, haha
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  18. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Is een kwestie van smaak denk ik, ik vind de nieuwe kaart juist een vooruitgang. Niet meer zo zwaar en koud, moderne look. Ik vind dat glimmende randje juist wel mooi.
    Die wearable, ach, is sowieso meer iets voor vrouwen denk ik. Ik vind het meer een gimmick dan een nuttige toevoeging.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2021
    Wogie vindt dit leuk.
  19. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Ik draag de wearable nu een paar dagen om te kijken hoe het went. Inderdaad zeker niet op mannen gesized, ik heb ‘m op het laatste gaatje en hij zit nog steeds strak. En ik heb echt geen enorme polsen. Waarschijnlijk gaat hij over een paar dagen voor onbepaalde tijd de kast in.

    Ik las in de bijgaande flyer dat Amex alle wearables over vijf jaar gaat deactiveren. Dus dan krijgen we vast weer iets nieuws :)
     
    Wogie en Boudewijn vinden dit leuk.
  20. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Toch leuk dat je 'm in elk geval geprobeerd heb. Ik draag nooit armbanden, dus nu ook niet. Heb 'm alleen besteld voor als die van mijn vrouw stuk/kwijt/etc. gaat. Vond de €200/stuk vervangingskosten zodanig dat ik 'm hier wel een tijdje in de kast laat liggen.

    Goed dat je het zegt van die 5 jaar, heb de flyer en alle andere papieren bij het setje zaten meteen weggegooid.
     
    Ruut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina