Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

  1. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Prima cadeau, zeer nice dat je ook Krug kon kiezen!
     
  2. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Keuze was ruinart blanc du blanc. Zelf een keer bij ruinart champagne huis geweest. Goede ervaring mee
     
    Urbanjazz en Ruut vinden dit leuk.
  3. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Ik stap direct over naar Ashley!
     
    Boudewijn vindt dit leuk.
  4. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    van Debbie kreeg ik op mijn (milestone) verjaardag een gepersonaliseerde fles Dom. Misschien toch maar over naar Debbie
     
    Jair vindt dit leuk.
  5. Bram7200

    Bram7200 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Van Fleur helaas niets mogen ontvangen.
     
  6. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag voor het eerst in de Centurion Lounge op JFK geweest. Met je Centurion Card krijg je extra service. Meteen een rondleiding gekregen door de medewerker die aan de receptie stond. Zo zijn er gereserveerde zithoeken exclusief voor Centurion members. Erg fijn als het zo druk is. Ook kun je bij de bar je kaart laten zien en dan kun je ook champagne en sterke dranken krijgen (complementary). En bij de inpandige Equinox waren de massage plekken vol, maar met de kaart was er ineens toch ruimte gevonden. Daarbij zijn er alternative mogelijkheden om te ontspannen, zoals een apparaat waar je benen in gaan en deze dan masseren door luchtdruk. Ook het buffet is goed in orde, met groenten, kip, pasta en diverse desserts met fruit.

    Hele fijne ervaring en zijn ontspannen op het vliegtuig gestapt.

    F84EB3AD-DAB4-4FCB-AA09-E765737BD68B.jpeg 745EAD3C-EF6F-4374-8A18-12DE6E7DEFA7.jpeg 31C53E21-7424-485C-BD20-6F45126C60A8.jpeg
     
    ErwinLansing, Bram7200, Ready2Board en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Vorige week de Centurion Lounge op London Heathrow Terminal 3 bezocht. Hier ook tafeltjes voor Centurion, maar minder comfy dan JFK. Hier geen massage maar wel een welness ruimte. Wat dit was werd niet uitgelegd. Als Centurion kaarthouder wel een korte rondleiding, die anderen niet kregen. We waren er rond het ontbijt en dat was prima. 20220820_080316165_iOS.jpg 20220820_080329575_iOS.jpg 20220820_080333116_iOS.jpg 20220820_083920619_iOS.jpg 20220820_083942947_iOS.jpg
     
    MoonJ, Urbanjazz en ErwinLansing vinden dit leuk.
  8. Synthesis

    Synthesis Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    8
    Net een telefoontje gekregen ivm Centurion Membership in Belgie - de kaart is hier eindelijk ook wat mooi is. Echter vond ik de meerwaarde tov wat ik al heb wel beperkt. Ik heb de hoogste status bij alle grote hotel ketens (veel hoger dan de status die je bij Amex Centurion krijgt), alsook de hoogste status bij Avis en Hertz.

    Verder blijkt de dining credit en vele andere extra's gelijkaardig als die van de Platinum kaart.

    Zoals ik het begreep zijn het enkel vooral de exclusievere airport services en betere Concierge services die het doen, alsook de Living/Lifestyle en Moments events van Amex Centurion.

    Maar is dit de 4000 EUR (joining fee) + 4000 EUR jaarlijkse feel wel waard?

    Is dit ook wat jullie betalen?

    Moest ik niet de status hebben dat ik bij hotels heb hebben zou het een makkelijkere keuze zijn maar nu lijkt het wat moeilijk...
     
  9. Synthesis

    Synthesis Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    8
    Beetje een oude post maar zijn er zulke promoties nog tegenwoordig? En hoe/waar zie je dit?

    Aan het overwegen Centurion te nemen of niet nu die er eindelijk is in Belgie :)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2022
  10. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    469
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb eerder dit jaar ook een aanbod gekregen om Centurion te nemen. Uiteindelijk niet gedaan, vergeleken met platinum te weinig voordelen. Daarnaast zou ik ook nog steeds platinum fb erbij moeten houden wegens plat4two voor mijn vrouw. Om nou 4700 per jaar aan amex over te maken gaat mij te ver
     
  11. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    469
    Trofeepunten:
    63
    Inderdaad een prima lounge en ook toegang met platinum.
     
  12. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Nee, is het niet waard. Ik ga hem denk ik ook opzeggen.
     
  13. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Zonde he!? Heb m paar maanden geleden ook opgezegd. Te weinig toegevoegde waarde. Op zich mooie benefits, maar staan uiteindelijk niet in verhouding tot wat je betaalt. Jammer.
     
    coenvh vindt dit leuk.
  14. Synthesis

    Synthesis Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    8
    Weet iemand of die 2 complimentary VIP packages die je zou krijgen, b.v. in het Antwerps Sportpaleis inclusief het ticket voor de show zijn of krijg je eigenlijk gewoon de extra drankjes, parking etc?

    centurion_vip_packages.jpeg
     
  15. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Even je relatie manager bellen. Die weet vaak de details of kan dat checken voor je
     
  16. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Iemand recent ervaring met het Schiphol vip center boeken? Vandaag even gebeld met de reis service en kreeg te horen dat je tegenwoordig 2 maanden van te voren moet reserveren :( WTF
     
    coenvh vindt dit leuk.
  17. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    :eek: VIP very ignored person
     
    Vliegende_Keep, LordH, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben al twee keer teleurgesteld i.v.m. VIP Centre. Ik heb al aangegeven dat AMEX met een dik alternatief moet komen, want dit gaat mij uiteindelijk overtuigen om de kaart weer om te zetten naar Plat.
     
    coenvh vindt dit leuk.
  19. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Na 5 dagen wachten is VIP center toch bevestigd :) - weet niet waarom toch kan, zal het vragen als ik er ben
     
  20. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Snap je opmerking. Vind het ook vreemd dat ze geen gratis alternatief aanbieden in Brussel of Düsseldorf.
     

Deel Deze Pagina