Cashback Sites

Discussie in 'Overige programma's' gestart door high_class, 8 jan 2015.

  1. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    952
    Trofeepunten:
    143
    Nord VPN levert ook aardig wat miles op via de Flying Blue site...
    Maar dat wist je waarschijnlijk al...

    https://earnonline.flyingblue.com/e...pn-nl?&placement=page-search_block_1_list_p_1
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Ruut vindt dit leuk.
  3. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Betaald zich nu al uit dat Topcashback. Zojuist 2.000 AED bespaard door te cancellen en 'via' TCB een identieke boeking te maken...
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  4. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Topcashback heeft ook een plug-in voor in browsers die waarschuwt als je op een site komt die cashback oplevert.
     
  5. Qcharted

    Qcharted Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Gebruiken jullie de .uk of de .com website van Topcashback?
     
  6. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ik gebruik de UK-versie. Je kunt dan voor sommige sites de punten ook overboeken naar BA-executive club.
     
  7. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Is afhankelijk van de aanbieder. Sommige websites zijn niet aanwezig op de UK TC pagina. En dat geval kies ik voor de Amerikaanse versie.
     
  8. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Bij Topcashback komen de IHG reserveringen bij mij niet door. Waar Hilton, Agoda en Hotels.com tot nu binnen enkele uren wel geregistreerd worden gebeurd dat voor IHG tot op heden helemaal niet.
    Zijn er meer met dit probleem? Danwel tips, of een oplossing hiervoor? Mis ik iets wellicht? Zover ik zie doe ik alles wat ik moet doen en is het enkel hebben gekoppeld van Paypal voldoende toch? (i.t.t. bijvoorbeeld bij Accor)
     
  9. PeterD

    PeterD Blue Tier

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Gebruik je een specifieke rate code?

    Ik zie dat bij cashbackxl bijv. de best available wel doorkomt, maar dat wanneer ik gebruik maak van mijn (oude) werkgever zijn contract code deze niet geregistreerd wordt.
     
  10. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Klopt, als je een anderen code gebruikt telt het niet. Overigens had ik vroeger een werkgever wiens code bij v/h Sheraton juist een hogere prijs aangaf….
     
  11. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Boeken via dat soort codes is vaak duurder bij Marriott dan het online tarief, omdat je vaak een flexibel, volledig annuleerbaar tarief met betaling bij uitchecken vergelijkt met een prepaid tarief met annuleringskosten. Soms komen er extra voordelen bij de corporate codes, soms is het alleen een tarief dat gemiddeld goedkoper is, bijvoorbeeld ook tijdens piekmomenten.

    Over Marriott gesproken; het is me nog nooit gelukt om een cashback bij shopbuddies geregistreerd te krijgen. Volgens mij voldeed ik aan de voorwaarden.
     
  12. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Nee niks van dat alles. Ik voldoe aan alle eisen die (best helder) zijn beschreven door TCB om in aanmerking te komen voor cashback. Ik kreeg ook een pop-up dat mijn boeking getraced werd. Maar geen bevestiging, zoals ik dat wel bij Hilton bv. krijg.
     
  13. vlieg8877

    vlieg8877 Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    57
    Trofeepunten:
    18
    Hier ook niet en voldoe ook aan de voorwaarden. Bij Shopbuddies niet en ook niet bij Duitse of Britse cashbackwebsites. Dit is echt een fout bij Marriott. Ook gemiste aankoop claims worden afgewezen.
     
  14. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    [QUOTE="arjen05

    Over Marriott gesproken; het is me nog nooit gelukt om een cashback bij shopbuddies geregistreerd te krijgen. Volgens mij voldeed ik aan de voorwaarden.[/QUOTE]

    Bij mij ook niet. Heb beetje een haat/liefde verhouding met Shopbuddies. Maar voor Marriott pak ik nu Topcashback nu. Sixt is weer een ander verhaal. Waar ik dat ook boek, een uitbetaling krijg ik of niet of na heeeel lang wachten. Zegt misschien meer iets over Sixt.
     
  15. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Bij mij ook niet. Heb beetje een haat/liefde verhouding met Shopbuddies. Maar voor Marriott pak ik nu Topcashback nu. Sixt is weer een ander verhaal. Waar ik dat ook boek, een uitbetaling krijg ik of niet of na heeeel lang wachten. Zegt misschien meer iets over Sixt.[/QUOTE]

    Shopbuddies werkt goed voor bol.com en andere NL sites
     
  16. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Hilton is geen optie meer via Topcashback (UK althans)... Doodzonde, kwam er net lekker in. Zijn er andere cashbacksites die nog wel met Hilton partneren?
     
  17. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Inderdaad - Hilton lijkt ermee opgehouden. Nergens, in NL, UK, D is er meer cashback.
     
  18. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Heb bij shopbuddies/cashbackxl altijd problemen met mijn NH Hotel cashbacks, voldoe aan de voorwaarden maar krijgt het ook nooit geregistreerd!
     
  19. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Marriott werkte ook al sinds jaar en dag niet meer op Shopbuddies, terwijl het wel zou moeten werken. Claims werden nooit gehonoreerd. Nu ook verwijderd.
     
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  20. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Alleen vandaag (nog): 20% cashback op Hotels.com boekingen via topcashback.co.uk.

    moet gelukkig nog een nachtje met 3 kamers boeken...
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina