Business class deals

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door TheoS, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    We houden hier van reizen en als het even kan, zo comfortabel mogelijk uiteraard! En hoe fijn kan het zijn als dat in business class kan!
    Het leek me daarom goed om een onderdeel te starten om aanbiedingen / mooie deals te delen m.b.t. business class vliegtickets.
     
  2. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik kwam een aanbieding tegen van Austrian Airlines die business class tickets aanbiedt vanaf Zwitserland (Geneve of Basel) naar Bangkok voor €1525
    Austrian heeft onlangs hun business class cabine aangepast en staat bekend om de sublieme catering aan boord.

    Maar... je moet daarvoor eerst naar Zwitserland. Per toeval kwam ik deze tegen:
    Turkish Airlines Amsterdam - Bangkok voor maar €1533. Het traject IST-BKK is met de nieuwe business class cabine in de Airbus A330 met platte bedden!

    turkish.jpg

    NB: ik kon niet zo gauw de fare rules vinden, dus weet niet tot wanneer dit tarief geldig is.
    Tarief met Austrian is te boeken tot 30 september 2014 en te reizen van nu t/m 31 maart 2015
     
  3. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Niet in business maar in first class weet ik dat je bijvoorbeeld van CPT (Kaapstad) of JNB( Johannesburg) naar PEK(Beijing) kan vliegen voor 3200 euro, en dit met Emirates op de A380!! Stopover in DXB(Dubai) natuurlijk.
    Lijkt veel geld maar als je het even goed bekijkt zijn het eigenlijk 4 long haul vluchten in 1 van de meest gewaardeerde first classes. Dat komt dus naar op ongeveer 800€ per long haul vlucht. En je kan je voor die prijs 4 keer in de lucht douchen ;-)
     
  4. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Nog goedkope vlucht is BKK (Bangkok) naar HAN(Hanoi) met Qatar in business. Kost ongeveer 290€ met Vietnam Airlines of ongeveer 440€ met Qatar Airways! Die laatste werd nog maar net verkozen tot beste business class in de wereld (wat niet per sé veel wil zeggen maar toch).

    Ook vanuit BKK kan je voor 335 € naar HKG (Hong Kong) vliegen in business met Emirates of voor ongeveer 780€ in first met dezelfde maatschappij....
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ja er zijn vaak goede deals op fifth freedom routes, vooral intra-Asia. Denk aan KUL-CGK, SIN-DPS, BKK-HKG.
     
  6. Bart-Jan Denekamp

    Bart-Jan Denekamp Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Niet de eerste de beste bestemming waaraan je zou denken, maar voor KLM freaks onder ons...KLM biedt je een business class ticket aan naar Paramaribo voor 1550 all incl. Dat is wel 18u business class plezier, nadeel is je hebt 14 dagen minimum stay...En de stoelen gaan hard...
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Jep die had ik ook gezien, maar de minimum stay was wel een unieke! Anders wel een mooie optie geweest.
     
  8. Bart-Jan Denekamp

    Bart-Jan Denekamp Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Zeker, begin vorige maand was het zelfs 987 als me goed herinner, maar met hetzelfde verblijf. Genoeg andere deals die je in die tijd kunt sluiten natuurlijk....en je gaat 13 dagen uitkijken naar je terugvlucht ;)
     
  9. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Amsterdam-Paramaribo is met de 744, dus nieuwe WBC - die is inderdaad prima.
     
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    M'n pa heeft voor z'n trip naar Maleisië een vlucht geboekt van Amsterdam naar Kuala Lumpur (via Dubai) met Emirates in business voor net geen 1800 euro. Voordien ging ie op al z'n trips met EgyptAir van Brussel naar Cairo, Cairo naar Bangkok en dan door naar KL. Voor hem een goeie deal aangezien ie minder lang vliegt en Emirates geen 'dry' airline is zoals EgyptAir (we drinken graag een borrel tijdens t vliegen :) ) Ik ben benieuwd naar z'n ervaring.
     
  11. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Emirates heeft wel vaak goede J fares naar SE Azië als je goed oplet en er op tijd bij bent.
     
  12. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Kennen we trouwens al de partner tarieven? aka de 2 voor 1 deals? Dat is in NL niet zo heel bekend maar in Duitsland hebben echt ongelofelijk veel airlines zulke aanbiedingen..

    Bijvoorbeeld dus Emirates:

    Business & First Class Partnertarife ab Deutschland

    DestinationBusiness ClassFirst Class
    Dubai / Muscat (ab FRA/MUC)€ 2.709,-€ 4.489,-
    Dubai / Muscat (ab DUS/HAM)€ 2.809,-€ 4.489,-
    Hongkong / Kuala Lumpur€ 2.629,-€ 4.459,-
    Seoul€ 2.629,-€ 4.459,-
    Ho-Chi-Minh-Stadt€ 2.579,--,-
    Bangkok€ 2.579,-€ 4.459,-
    Phuket*€ 2.579,-€ 4.459,-
    Johannesburg€ 2.579,-€ 4.459,-
    Kapstadt€ 2.659,-€ 4.459,-
    Durban€ 2.659,--,-
    Colombo€ 2.599,-€ 4.459,-
    Seychellen€ 3.059,-€ 4.859,-
    Mauritius€ 3.179,-€ 5.359,-
    Malediven€ 2.759,-€ 4.959,-
    Nairobi€ 2.639,-€ 4.459,-
    Singapur€ 2.629,-€ 4.859,-
    Peking / Shanghai€ 2.629,-€ 4.459,-
    Manila€ 2.909,--,-
    Jakarta€ 2.539,--,-
    Osaka / Tokio€ 2.629,-€ 4.559,-
    Brisbane / Perth / Adelaide€ 4.059,-€ 6.059,-
    Sydney / Melbourne€ 4.059,-€ 6.059,-
    Auckland / Christchurch€ 4.159,-€ 6.209,-


    Dit zijn dus prijzen voor 2 personen!
     
    EBakker, Alexandria en Lionell vinden dit leuk.
  13. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Wow dat zijn goede prijzen! €1300 p.p. voor J is wel te doen. Ritje naar DUS dan maar.
     
  14. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    ja.. bijvoorbeeld: Kaapstad voor maar 1300 euro is natuurlijk wel echt super cheapo!
     
  15. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Nee, maar voor dit soort tips en tricks zitten we natuurlijk ook op ikvliegveel.com :cool:
     
    Alexandria vindt dit leuk.
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad! Hotels weet ik m'n weg ondertussen om deals te vinden, complete leek wat betreft scoren van air ticket deals... :)
     
  17. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    haha :D
     
  18. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    of AMS-DUS, kan vanaf E150
     
  19. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    daar zat ik ook gelijk naar te kijken :)
     
  20. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    ooooh sorrry mensen... ik zie net dat deze EK lijst prijzen per persoon zijn..

    dan laat maar.. dan zijn er genoeg andere airlines die goedkopere J aanbieden dan 2500 voor BKK... je krijgt BKK J voor 1800 every day of the week
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina